streda 4. novembra 2020

Milujte sa navzájom

Milujte sa navzájom – 4. novembra 2020

Milujte sa navzájom ako vás Ja Milujem. Ja som vás Miloval Prvý. Ste Milovaní. Láska je odpoveďou na všetku nenávisť vo svete. Vo svete Nebude žiaden pravý pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja, iba virvar, kvôli všetkej tej nenávisti.

Ja Som Láska. Láska Nie je možnosť, ale Príkaz. Prikázal som vám všetkým a Nielen niektorým z vás, aby ste Najprv Milovali Mňa a potom Milovali vášho blížneho ako seba samého. Láska Dobýva nenávisť. Láska Zjednocuje, ale nenávisť rozdeľuje. Neodplácajte zlo so zlom ale s Dobrom, z Lásky a Úprimného srdca. Milujte jeden druhého a Nenenáviďte, Žehnajte a Nepreklínajte a Modlite sa za všetkých, aj za vašich nepriateľov.

Buďte odlišní, buďte vždy bezúhonní a vystupujte ako deti Svetla vo svete, ktorý je v temnote. Reprezentujete Ma, ste Mojimi Vyslancami Lásky. Ste Chrámom Môjho Svätého Ducha a musíte prinášať Ovocie Lásky, Radosti, Pokoja, Trpezlivosti, Vľúdnosti, Dobroty, Vernosti, Jemnosti a Sebaovládania voči druhým. Toto je Mi Potešiteľné a Moja Dokonalá Vôľa pre vás.

Žite a Kráčajte v Láske. Buďte so Jednotní v Duchu a v Pravde. Pravda Oslobodzujte, Nie lži. Milujte a zastávajte sa jedine Pravdy. Milujte jeden druhého. Budete nenávidení a prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Mne. Oni Najprv Nenávideli Mňa a mnohí Ma stále Nenávidia a Neuvedomujú si, že Ja Som ich jediná Nádej na Večný Život. Som jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Zomrel som za všetkých z Lásky. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou na Kríži. Je tu Nádej. Buďte Poslušné deti Lásky, ktoré Milujú a Záleží im aj na stratených dušiach, podobní Mne. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Nádeje na Večný Život na konci. Milujte jeden druhého a Dávajte druhým Nádej. Nádej je jedine vo Mne.

"43 Počuli ste, že bolo povedané: Milovať budeš svojho blížneho a nenávidieť budeš svojho nepriateľa. 44 Ale ja vám hovorím: Milujte svojich nepriateľov; dobrorečte tým, ktorí vás preklínajú; čiňte dobre tým, ktorí vás nenávidia, a modlite sa za tých, ktorí vás potupujú a prenasledujú, 45 aby ste boli synmi svojho Otca, ktorý je v nebesiach, lebo svojmu slncu velí vychádzať na zlých aj na dobrých a dáva dážď na spravodlivých aj na nespravodlivých. 46 Lebo keby ste milovali iba tých, ktorí vás milujú, akú odplatu máte? Či azda nečinia toho istého i publikáni? 47 A keby ste pozdravovali iba svojich bratov, čo zvláštneho činíte? Či azda nečinia to istého aj pohania? 48 Vy teda buďte dokonalí, ako váš Otec, ktorý je v nebesiach, je dokonalý." Matúš 5:43-48.

"Boha nikto nikdy nevidel; keď milujeme jeden druhého, Boh zostáva v nás, a jeho láska je v nás dokonalá. " - 1.Jánov 4:12

https://www.youtube.com/watch?v=53cUy9oHW-M


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...