utorok 3. novembra 2020

Moje Sľuby a sľuby ľudí

Moje Sľuby a sľuby ľudí – 3. november 2020

Moje Sľuby Nezlyhávajú, ale sľuby ľudí zlyhávajú, pretože Ja Som Neomylný a ľudia sú omylní. Ja Nesklamávam, ale ľudia sklamávajú jedni druhých a potom chcú Viniť Mňa za sľuby, ktoré Som Neučinil. Ľudia Nedodržujú ich sľuby, ale Ja Dodržujem. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Sľuby Nezlyhávajú. Splním všetko čo Sľúbim, tak ako Chcem a v Mojom Určenom Čase. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem. Vždy Dodržujem Svoje Sľuby, ale ľudia Nedodržujú.

Pre toto som vás Varoval, nech Nevkladáte vašu nádej Ani vašu dôveru v omylných mužov a ženy, ale jedine vo Mňa. Ja Som vždy s vami. Som Emanuel. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím, ale aj vy musíte Dodržovať vaše Sľuby Mne. Buďte múdri a Nie pochabí. Mnohí Mi dávali Sľuby v náhlivosti a Nie sú schopní Dodržať ich Sľuby.

Smutné je, že mnohí Mi Zaviazali svoje životy, ale Nedodržali ich Záväzok Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu. Nie sú Venovaní Mne Ani Môjmu Večnému Kráľovstvu, ale Moje Dary a Moje Volanie sú Neodvolateľné. Ja Dodržujem Moje Prisľúbenia, a vy? Nech vašich slov je málo. Buďte rozhodnutí Dodržiavať vaše Sľuby Mne. Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, jedinu Moju Cestu, ako vás Oboznamujem a Vediem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Moje Sľuby sú Navždy.

Ja Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Som jediná Cesta, Pravda a Život. Majte Vieru vo Mňa, v to kto Som a v to čo Dokážem urobiť. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Sľub je Sľub. Moje Sľuby a sľuby ľudí - koniec bude rozprávať.

(viď aj Matúš 5; Ján 14:15-21; 1.Jánov 2:25; Jeremiáš 17:5....)

https://www.youtube.com/watch?v=1LUDFHDIhUU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...