nedeľa 8. novembra 2020

Prečo všetok ten Zmätok?

Prečo všetok ten Zmätok? - 8. novembra 2020 - Ježišove slová k nám všetkým

Prečo všetok ten Zmätok? Ak Ja Som len Jeden, Emanuel, Všemohúci. Je to preto, že mnohí Ma Nepoznajú, Toho v ktorého Veria a Uctievajú, Reálne. Vyznávajú Ma len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko Odo Mňa. Sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými praktikami, ale nemajú Žiaden Osobný Vzťah so Mnou. Boli zvedení blúdiť preč Odo Mňa, od Toho o ktorom to celé je, tými, pred ktorými som vás všetkých Varoval, aby ste od nich utiekli, vlkmi v ovčích rúchach. (Ján 10,5) Mnohí uctievajú to čo Nepoznajú, dokonca aj vlci v ovčích rúchach. Kvôli tomuto je tam všetok ten zmätok. Ja Nie Som Bohom Zmätku, Som jediná Cesta, Pravda a Život, jediný Záchranca, Mesiáš sveta. satan je otec všetkého zmätku. Skúšajte ducha. Používajte správne rozlišovanie v týchto dňoch, pretože dni sú zlé. (Ján 10:5; 1.Jánov 4:1)

Zvažujte a porozumejte času, v ktorom ste. Duch antiKrista tvrdo pracuje, aby viedol mnohých k zničeniu. Nestaňte sa obeťou, Nepadnite komukoľvek za korisť. Buďte vždy rozumní a prebudení, bdelí a Modliaci sa. Buďte v Jednote so Mnou, Zajedno v Duchu a v Pravde a Nebudete zmätení. Naslúchajte ku, Poslúchajte a Nasledujte jedine Moju Poradu, až do úplného konca a budete mať Nádej na Večný Život.

Mnohí sú zmätení, oklamaní a v temnote, pretože Nepočujú Môj Hlas Ani Nepočujú Odo Mňa pre seba a preto tiež Nenasledujú Mňa, ale cudzincov, ktorí ich zviedli blúdiť preč Odo Mňa. Toto spôsobuje zmätenie. Ja Nie Som ich Dobrý Pastier.

Mnohí si pýtajú a dostávajú ich poradu od omylných mužov a žien, ktorí takisto Nepočujú Odo Mňa. Slepí vedú slepých k zničeniu. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá správna mnohým, ale jej koniec vedie len k smrti, k večnému zatrateniu. Smutné je, že mnohí sa náhlia k nesprávnej konečnej destinácii.

Buďte rozumní a Nie pochabí. Vaša duša je v ohrození, ak ste zmätení. Rozpoznávajte nepriateľa vašej duše. on je otec všetkých lží, zvodca a ničiteľ. Prebuďte sa a Hľadajte Pravdu a Nájdete Pravdu a budete mať Život.

https://www.youtube.com/watch?v=9gJrjzWU6iQ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...