streda 11. novembra 2020

Čakajte!

Čakajte! – 11. novembra 2020

Musíte Čakať Na Mňa a Pre Mňa. Nenáhlite sa Ani nerobte nič v náhlivosti, ak vám to Nepoviem. Načasovanie znamená všetko. Neskúšajte ísť predo Mnou. Potrebujete Nasledovať jedine Moje Pokyny a Usmernenia a to starostlivo, ak chcete byť v Mojej Dokonalej Vôli. Ja vás budem Sprevádzať a Viesť, na každom kroku cesty, až do úplného konca. Berte si postupne deň za dňom a postupne krok za krokom. Buďte Trpezliví a Čakajte!

Môj Čas Nie je váš čas. Moje Cesty nie sú vaše cesty. Moje Myšlienky Nie sú vašimi myšlienkami. Moja Vôľa Nie je vaša vôľa ani tá iných ľudí. Môj Plán Nie je váš plán. Ja ho Poznám Najlepšie. Poznám Koniec Od Začiatku. Mám Riadenie. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Určenom Čase. Čas je esenciálny v týchto dňoch. Čakajte dokým nebudete Počuť Odo Mňa, vtedy buďte Činiteľmi a Nie púhymi Poslucháčmi. Neprešľapujte na mieste, keď máte robiť to, čo Chcem a v Mojom Určenom Čase. Ja Orchestrujem aj Božské Poverenia, pretože Som toho Schopný a mám Kontrolu.

Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Čakajte, kým budete Počuť a Prijímať Odo Mňa. Nemôžete ísť tam, kam vás Neposielam. Buďte Rozumní. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu. Čakajte! Ja Idem Pred vami, aby som pokrivené miesta spravil priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro v Mojom Čase pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu.

Buďte v Jednote so Mnou, Zajedno v Duchu a v Pravde. Čakajte! Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu, až do úplného konca a Nebudete sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=vndtA4RyOYY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...