nedeľa 1. novembra 2020

Buďte na stráži lebo na zem prichádza udalosť, oheň

 Buďte na stráži lebo na zem prichádza udalosť, oheň - 29.10.2020 (Godshealer7)

Biblia: Matúš 22:"2 Nebeské kráľovstvo je podobné človeku-kráľovi, ktorý učinil svojmu synovi svadbu. 3 A poslal svojich sluhov, aby išli povolať pozvaných na svadbu. Ale nechceli prísť. 4 Opät poslal iných sluhov a povedal: Povedzte pozvaným: Hľa, svoj obed som prichystal, moje voly a krmný dobytok je pobitý, a všetko je hotové; poďte na svadbu! 5 Ale oni nedbali a odišli, ktorý na vlastné pole, ktorý po svojom kupectve, 6 a ostatní chopiac jeho sluhov hanebne ich doriadili a pobili. 7 A keď to počul kráľ, rozhneval sa a poslal svoje vojská a zahubil tých vrahov a ich mesto podpálil. ..... 14 Lebo je mnoho povolaných, ale málo vyvolených."

Spomienka na príbeh spred 44 rokov: Modlila som sa niekoľko hodín pýtajúc sa, čo je to za udalosť náhleho zničenia, ktorá prichádza na zem. A toto je zaujímavá vec: Pán mi pripomenul udalosť spred 44 rokov. Bola som dievčaťom žijúcim doma, keď dvojdom starších susedov začal horieť. Spala som v posteli a prebudil ma kohosi krik a búchanie na dvere. Zavolala som mojich rodičov. Bola to staršia pani bežiaca od dverí k dverám kričiaca oheň a obhoreli jej šaty. Moja mama bežala za ňou a môj otec zavolal požiarnikov a políciu. Toto som si poznačila a nemyslela som na tento príbeh už asi 30 rokov. Teda moje varovanie je: buďte ostražití a na stráži. Boh vás žehnaj. - Musela som uvidieť túto hroznú vec, túto úbohú staršiu pani oblečenú v handrách bežiacu ulicou a jej šaty obhoreli a samozrejme si pamätám, že celá moja rodina strávila celú noc prenášaním vecí z domu, pretože požiarnici povedali, že aj náš dom by sa mohol chytiť horieť od žeravého popola vo vzduchu. Premýšľajte o tomto. Boh nás varuje pred prichádzajúcim ohňom. Neberte to ľahkovážne a buďte ostražití....

https://www.youtube.com/watch?v=MM-Ghyox8Y0

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...