pondelok 9. novembra 2020

Váš nový vodca bude ŠELMA, ANTIKRIST, vraví Pán

Váš nový vodca bude ŠELMA, ANTIKRIST, vraví Pán - 29. 12. 2019

Smrť národa, smrť ich politického systému - demokracie. Hovoril som vám a varoval vás znova a znova, že Zakrátko sa začne vaše spútanie. Vojna, hlad a zajatie. Kedysi veľký národ, ktorý bol žiarivým svetlom svetu, sa skĺzol do jamy a prisvojil si a vytvoril zákony démonov ako svoju príručku. Vaše deti hynú a idú pohrešovať sa, brané a zneužívané rodinou, bohatými mužmi, mocnými mužmi a predávané rodičmi za otrokov Bezbožníkom a zločincom. Muž hriechu povstane k moci, aby dokončil svoje vládnutie. Mnohí, ktorí sú stratení, veria že sú zachránení. Nasledujete Moje prikázania? Pomáhate chudobným a vdovám? Milujete vašich blížnych ako samých seba? Vyslovil som súd nad vašim národom, Babylonom, Amerikou. Nekajali ste sa a nepokorili sa ako ľudia. Váš nový vodca bude ŠELMA, ANTIKRIST. Odnímem seba a moje požehnania od vašej zeme. Dávam vám čo chcete, slobodu. Áno, slobodu odo Mňa a Mojich ciest. Súd prichádza na skazených a nekajúcnych. POŠLEM OHEŇ, ABY OČISTIL ZEM. (2. Solúnčanom 2, 9-10)


https://www.youtube.com/watch?v=nbx8tR9rpHY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...