nedeľa 1. novembra 2020

Každý bude Odmenený

Každý bude Odmenený – 1. novembra 2020

Každý z vás bude Odmenený za vaše vlastné skutky, dobré či zlé a ponesie si následky. Nikto neutečie a koniec to oznámi.

Nebojte sa skazených a ich zlých skutkov. Oni si vyberajú milovať temnotu viac ako Svetlo a kvôli tomuto sú ich skutky zlé a Nie Dobré. Ak neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, zahynú. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Máte slobodnú vôľu a musíte byť rozumní a Nie pochabí vo vašom voľbách. Vždy si vyberajte Dobré pred zlým. Poznáte správne od nesprávneho.

Buďte v Bázni a Úcte ku Mne, preto kto Som a preto čo Dokážem urobiť. Budete Odmenení. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Hľadajte ako byť vždy v Mojej Dokonalej Vôli.

Ja Som Plný Milujúcej Vľúdnosti, Milosrdný a Štedrý, pretože Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Nádeje na Večný Život na konci tohto dočasného putovania, ktoré Príde ku koncu, v Určenom Čase a pre mnohých to môže byť dokonca dnes a pre niektorých, náhle a neočakávane. Ste Pripravení? Nájdem vás za Hodných, aby ste Vstúpili do Neba? Nenamýšľajte si. Nikto nechce byť sklamaný.

Ja Som jediný Spravodlivý Sudca. Súdim Vždy Čestne a Správne, pretože Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Skúšam každé srdce. Poznám všetky tajomstvá. Nič nemôže byť Ukryté Predo Mnou. Všetko Vidím i Počujem. Vy všetci ste večne Predo Mnou, Spravodliví i skazení. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Buďte odlišní, buďte Svetlom v temnote a Nebuďte sami temnotou, inak len klamete sami seba. Strážte si vaše srdcia viac ako čokoľvek iné. Každý bude Odmenený, niektorí Prijmú Odmenu Večného Života a iní večné zatratenie.  Naprávajte vaše cesty, pretože dni sú zlé.


---


"Nech človek myslí o nás tak, ako o služobníkoch Krista a o Sprievodcoch Božích tajomstiev. 2 Pritom je požadované od Sprievodcov, aby bol Nájdený Verný. 3 Ale mne je maličkosťou, keby som mal byť súdený vami alebo ľudským súdom. V skutočnosti ani sám seba nesúdim, 4 lebo nie som si vedomý ničoho, ale týmto nie som ospravedlnený; ale Ten, ktorý Ma súdi, je PÁN. 5 Preto nesúďte ničoho predčasne, dokým nepríde Pán, ktorý aj osvieti skryté veci tmy a zjaví úmysly sŕdc, a vtedy každého Uznanie Príde Od Boha." 1. Korinťanom 4:1-5.

"A Hľa, Prichádzam Rýchlo a Môj Súd je So Mnou, aby som Dal každému podľa jeho skutkov." Zjavenie 22:12.

https://www.youtube.com/watch?v=Jptxs_j14ZU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...