utorok 24. novembra 2020

Keď ste v Pochybnostiach - Pozrite sa nahor!

Keď ste v Pochybnostiach - Pozrite sa nahor! - 23. 11. 2020 (278pikelk, od Ježiša)

Prepis: Dcéra Moja, napíš moje slová pre tých s ušami na počúvanie.

Moje deti, hoci sa to v tomto čase môže zdať ponuré, pliagy (mor), prevraty vo vašej vláde, násilie a ničenie vo vašich uliciach, Ja mám váš národ i svet v dlani Mojej ruky. Dovoľujem nech nastanú tieto veci, deti Moje, lebo keď je nepriateľovi dovolený dostatok povrazu, eventuálne sa sám obesí.

Neberiem utrpenie Mojich detí naľahko a vy teraz musíte zostať pod Mojím ochranným krídlom. Nedovoľte ničomu odtiahnuť vás preč odo Mňa. Náš spoločne trávený čas je rozhodujúci. Existujete v padnutom stvorení, deti Moje, a Ja dovoľujem a dovolím aby sa podnikli určité plány nepriateľa, pretože poznám záverečnú hru.

Na konci bude jeho zloba v popredí a v strede a dokonca i najzatvrdenejšie srdcia začnú rozpoznávať jeho ťahy. Keď sa odhalia určité veci, moji najväčší kritici budú mať novonájdený zmysel pre zlo, ktoré nepriateľ už storočia pácha proti vášmu národu a svetu. Postup je opakujúci sa a história sa opakuje, pretože on mal vždy svoju ruku v ničení vlád národov a, Moje deti, ľudia sa prebudia, keď sa naučia pravdu o jeho zlých úkladoch a špinavých plánoch.

Váš národ i celý svet žijete pod jeho temným mrakom od začiatku a teraz je čas, keď mu dovolím prejsť s pár krokmi až príliš ďaleko, aby sa tak sám obesil. Mnohé stratené duše začnú rozpoznávať jeho zlobu a obrátia sa k jedinému živému Bohu. Jeho šaráda je už blízko k svojmu osvetleniu, ale Moje deti potrebujú zostávať trpezlivé a v pokoji, pretože veci budú spoločne fungovať pre vaše dobro.

Ako som povedal v mojich minulých slovách tejto pisárke a mnohým ďalším poslom, tento čas som ustanovil pre osvetlenie pozemských vládcov, ktorí sa pokúšajú vykonať nepriateľov veľký plán proti Môjmu ľudstvu. Sú mnohé veci, ktoré zrežíroval počas mnohých rokov, ktoré teraz prídu do Môjho svetla. Mnohé srdcia, ktoré boli nepriepustné voči Môjmu svetlu, sa teraz premenia, aby videli jeho úklady na celej obrazovke, zatvrdnuté srdcia zmäkčené, pretože budú vidieť z prvej ruky ono zlo, ktoré je šírené nepriateľom a jeho poskokmi.

Niektorí veľmi bohatí a slávni ľudia, ktorí napomáhali jeho úkladom, budú vystavení na svetlo. Sánky spadnú, keď sa určité figúrky prinesú na svetlo v tomto národe i po celom svete. Tento temný mrak nepriateľa bude čoskoro preniknutý, Moji milovaní, Synom.

Mnohé bolo zahrabané a ukryté existujúci mocnármi. Mnohé z tohto bude ukázané v Mojom pravom svetle poprvýkrát v histórii. Ľahko uvidíte, ako takmer každý zdroj médií býval používaný pre zakrývanie pravdy na každej úrovni. Dokonca niektoré ľuďmi vytvorené za peniazmi lačné cirkvi, ktoré existujú len preto, aby okrádali Moje deti, budú teraz odhalené a zničené, a spolu s nimi, ich rešpektovaní lídri.

Čo som nariadil, nemôže byť zmenené a čo osvetlím, nemôže už viac byť držané v temnote. Mocenské štruktúry vo vládach, médiách, finančných inštitúciach a ďalších sú pred rozpadom. Tí čo zadržiavajú dobré dary a objavy vecí, od medicínskych prelomov až ku voľnej energii, budú zanedlho vystavení na svetlo a zničení. Nepriateľ pracoval proti môjmu stvoreniu od začiatku, aby zadržal Moje deti pred šírením ich znalostí na každom fronte.

Keď sa ukáže Moja pravda, ponesie svedectvo o zle, ktoré bolo šírené proti Môjmu stvoreniu od počiatku. Ak sa niektoré z mojich detí pravdivo pritisnú ku Mne, istotne na vás zaútočia.

Kráčajte vpred v Mojej pravde, Moje deti. Nevzdávajte sa. Ja mám mnohých vojakov bojujúcich v predných líniach proti nepriateľovi. Bojujú z pozície víťazstva, keďže Moje víťazstvo už bolo vyhraté pri kríži Kalvárie. Pokračujte hľadať Ma, prebývajte vo Mne a choďte vpred s dôverou, že to čo zakladám nemožno zlomiť.

Moje rozhodnutie je konečné a žiadnou cestou ho nemožno zmanipulovať. To čo vidíte, bude náročné pochopiť, ale je to vyvrcholenie Môjho plánu, ktorý sa odohráva od počiatku.

Ja Som vo vašom strede, Moje deti. Nenechajte vaše srdce byť súžené, niektorí veľmi zlí obri sa chystajú padnúť. Milujem vás, Moje deti.

Ješua Hamašiach (Ježiš Mesiáš).

https://www.youtube.com/watch?v=opE0H_HGiag


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...