sobota 14. novembra 2020

Buďte Smelí, Vojna O Duše

Buďte Smelí, Vojna O Duše – 14. november 2020

Musíte byť Smelí a Odvážni v tomto súboji Vojna o Duše bude silnieť v týchto dňoch, pretože satan, váš protivník vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Jediná cesta, ktorou môžete vyhrať Duše, je Zastávať Sa a Rozprávať jedine Pravdu, pretože jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Prišiel som, aby ste vy všetci mohli mať Život a Život v Hojnosti, ale satan prišiel len aby kradol, zabíjal a ničil, so lžami. Nie je v ňom Žiadna Pravda, je otcom všetkých lží. Nebuďte ním zvedení a Nedovoľte mu zlákať vás preč odo Mňa, od Pravdy, so lžami a s prázdnymi sľubmi. Takto on operuje (koná) a je to jeho najvyšší cieľ aj pre tieto posledné dni.

Buďte Prebudení. Buďte Smelí a Nepohnuteľní. Stojte Pevne a buďte Dobrej Odvahy, hoci satan môže revať ako lev, hľadajúci duše ktoré by zožral v tejto hodine. Ja Som vždy s vami. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Ja Vo vás, Som Väčší ako satan, ktorý je zo sveta. Oblečte si Moju Plnú Výzbroj každý deň, aby ste boli schopní obstáť proti všetkým úkladom satana. Buďte Ostražití, vždy na Stráži a Nedovoľte satanovi uchmatnúť vás mimo Stráže, v týchto zlých dňoch.

Je neskorý Čas a mnohí Nie sú prebudení, ale rýchlo zaspávajú a sú vo tme. Ich duše sú v ohrození a ani si to Neuvedomujú, ale satan to vie, takisto to Viem Ja. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie preto, aby mali Nádej na Večný Život na konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Volám hriešnikov k pokániu, k odvráteniu sa od všetkých ich skazených ciest, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia.

Buďte Smelí, ochotní Bojovať o duše v týchto zlých dňoch, z Lásky a pretože ste Starostliví podobní Mne, Nebude to Márne.

https://www.youtube.com/watch?v=xZM3XymreuM


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...