utorok 10. novembra 2020

Ste Buď Pre Mňa alebo Proti Mne

Ste Buď Pre Mňa alebo Proti Mne – 10. novembra 2020 - slová od Ježiša k nám všetkým

Ste Buď Pre Mňa alebo Proti Mne. Voľba je vaša vlastná. Máte slobodnú vôľu a vyberáte si sami pre seba. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Buďte v Bázni a Úcte ku Mne preto, kto Skutočne Som a preto, čo Dokážem urobiť. Ja Som Láska, ale Som aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom. Dobre si to zvážte, pretože bude to hrozná vec Padnúť do Mojich Rúk. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Deň Prichádza a bude to Hrozný Deň pre mnohých, ak nečinia pokánie a neodvracajú sa od všetkých svojich skazených ciest, pretože nebude Žiadna Milosť bez Pravého ľútostiplného pokánia. Teraz je Čas Milosti. Kajajte sa, buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou, skôr ako na to môže byť už navždy príliš neskoro. Tí, ktorí sú Proti a v Nepriateľstve so Mnou, budú si niesť následky a budú za to musieť viniť len sami seba.

Beda všetkých Odporcom Pravdy. Ste Proti Mne a Nie Pre Mňa. Buď Budujete Moje Večné Kráľovstvo s Pravdou, alebo kráľovstvo satana s jeho lžami. Ak sa zahrávate s Ohňom, Oheň vás spáli. Buďte seriózni a Hľadajte Pravdu Odo Mňa a Nájdete Pravdu. Pravda vás Vedie k bytiu Spravodlivými, Zbožnými a Svätými. Nebuďte zvedení. Iba čistí v srdci Ma Uvidia, neSpravodliví, neZbožní a neSvätí nemajú Žiadnu Nádej na Večný Život, ale večné zatratenie. Nenechajte nikoho oklamať vás s ich lžami a prázdnymi sľubmi. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Kvôli tomuto Volám hriešnikov k pokániu. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Kajajte sa!

Beda všetkým tým, ktorí nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým a pokladajú temnotu za svetlo a Svetlo za temnotu. Vy ste Proti Mne. Nenávidíte Ma a tých, ktorí sa Zastávajú Pravdy a Milujú Pravdu, ale váš Deň Príde. Nikto mu neunikne. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán. Som Kráľ kráľov a Pán pánov. Som jediný Spravodlivý Sudca a súdim Čestne a Správne. Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Ste Buď Pre Mňa alebo Proti Mne a koniec to oznámi.

“Ten kto Nie je So Mnou je Proti Mne a ten kto Nezhromažďuje So Mnou Rozhadzuje.” Matúš 12:30.

“Lebo my Poznáme Toho ktorý Povedal: Pomsta je Moja, Ja Odplatím, Vraví Pán. A opäť, Pán bude Súdiť Svoj ľud. 31 Je to Strašná Vec Padnúť do Rúk Živého Boha.” Židom 10:30-31.


https://www.youtube.com/watch?v=vosfoOhW8qs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...