nedeľa 29. novembra 2020

Nie ste Lacní

 Nie ste Lacní – 29. novembra 2020 - slová Ježišove k nám

Nie ste Lacní. Ste Mojimi Milovanými synmi a dcérami. Zaplatil som za vás Najvyššiu Cenu na Kríži s Mojou Krvou, z Lásky. Ste Milovaní. Nepatríte už viac sebe, ale Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je z tohto sveta. Uvedomte si, kto skutočne ste. Ste Chrámom Môjho Svätého Ducha. Ja Žijem vo vás. Som Emanuel, Som vždy s vami. Zastupujete Ma vo svete, ste Moji Vyslanci. Prejavujem Moje Kráľovstvo vo vás a cez vás, To Jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať naveky. Ste Dedičstvom Môjho Večného Kráľovstva. Patríte Kráľovi kráľov a Pánovi pánov. Ste Moja Milovaná Pravá Nevesta. Nie ste Lacní.

Buďte odlišní, buďte oddelení a vystupujte ako Moje deti Svetla vo svete, ktorý je vo tme a plný zvrátenosti a nemorálnosti. Mnohí reagujú lacno a mnohí tiež zapredali svoje duše satanovi. Dokonca ani nevedia, ako sa červenať. Stali sa nehanebnými. Sú nemorálni a lacní, ale Nie vy, Moje Milované deti.

Nereagujte lacno, ako ostatný svet. Hollywood, celebrity a ďalší sú ich príkladmi. Sú lacní, Nie však vy, Moje Milované deti. Nedovoľte svetu zavesiť na vás lacnú visačku. Ste cennejší než mnoho vrabcov. Každý vlas na vašej hlave je spočítaný. Poznám vás podľa vášho mena, ste Moji a ste Mnou Milovaní. Ste Moje Ovečky, Moje Stádo a Nie ste Lacní. Máte veľkú Hodnotu a koniec to oznámi.

Tí, ktorých svet spravil lacnými a na ktorých zavesil visačku lacní: Poďte ku Mne, aj za vás som Zaplatil Najvyššiu Cenu, z Lásky. Ste Milovaní. Buďte Uzmierení so Mnou, vaším Abba Otcom, ktorý vás Pravdivo Miluje a Opatruje vás a budete mať a zažívať Môj Pravý Pokoj, ktorý prekonáva každé ľudské porozumenie. Nikdy nebudete rovnakým mužom či ženou, akými ste bývali. Už Nikdy Lacní, ale Pravdivo Milovaní vaším Záchrancom a Mesiášom, vaším Darcom Nádeje.

"Alebo či Neviete, že vaše telo je Chrám Ducha Svätého, ktorý je vo vás, ktorého máte Od Boha a že Nevlastníte seba? Preto ste boli Vykúpení za Cenu; preto Oslavujte Boha vo vašom tele a vo vašom Duchu, ktoré sú Božie." 1. Korinťanom 6:19-20.

https://www.youtube.com/watch?v=DzQ3zRwioXA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...