piatok 20. novembra 2020

Zodpovední

 Zodpovední – 20. novembra 2020, od Ježiša.

Vy ste zodpovední za vaše vlastné Kráčanie a Vzťah so Mnou. Nikto iný to nemôže urobiť za vás. Všetko je to medzi Mnou a vami. Je to vaša voľba a musíte byť Rozumní a Nie pochabí. Ponesiete si následky. Ja Som jediný Spravodlivý Sudca a vy všetci Mi Odovzdáte Odpočet za vaše vlastné skutky, Dobré i zlé a koniec to oznámi. Ja Súdim vždy Čestne a Správne. Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán.

Tí, ktorí sú zodpovední za všetok ten virvar vo svete, tiež si ponesú následky. Nebude tam Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Musia činiť pokánie a teraz sa odvrátiť od všetkých svojich skazených ciest, skôr ako na to môže byť navždy príliš neskoro.

Musíte byť odlišní, byť zodpovedným mužom alebo ženou s integritou, celistvosťou. Buďte Rozumní. Buďte Pokorní a v Bázni a Úcte ku Mne, preto, kto Skutočne Som a preto, čo Dokážem urobiť.

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k pokániu. Každý musí odpovedať na Moje Volanie a kajať sa, pretože mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Tí, ktorí Nie sú Uzmierení a v Pokoji so Mnou, zahynú. Koniec to oznámi. Mnohí dosiahnu zlú konečnú destináciu, ale budú za to musieť viniť len seba. Ja Milujem a Starám sa o všetkých. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. Volám vás, ale vy máte slobodnú vôľu a musíte reagovať a odpovedať na Moje Volanie. Ja Nikoho Nenútim. Vy ste zodpovední za Hľadanie Ma, až Dokým Ma Nájdete. Ja Som vždy Verný. Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nikto nebude mať žiadnu ospravedlnenie ani nebude schopný obviňovať niekoho iného a koniec to oznámi, ktorí boli Rozumní a Odpovedajúci a ktorí boli pochabí a neodpovedajúci. Ja Viem i vy viete a ten Deň to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=gIjQBltjj4Y


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...