piatok 27. novembra 2020

Lži vedú len k prázdnym sľubom a falošnej nádeji

Lži vedú len k prázdnym sľubom a falošnej nádeji – 27. novembra 2020

Nebuďte zvedení a Nedávajte sa nikým zvádzať s ich lžami. Lži vedú len k prázdnym sľubom a falošnej nádeji. Buďte múdri a prebudení v týchto zlých dňoch. Buďte ostražití a Modlite sa bez prestania, pretože satan, váš protivník reve ako lev, hľadajúc koho môže zožrať v tejto neskorej hodine so všetkými jeho lžami a úkladmi. Nepadajte mu za korisť. Sú mnohí draví vlci, zvodcovia v týchto zlých dňoch. Buďte vždy na stráži a obliekajte si Moju Plnú Výzbroj každý deň, aby ste boli schopní obstáť proti všetkým mrzkostiam satana v tomto čase. on vie, že jeho čas sa rýchlo kráti i príde ku koncu a on tvrdo pracuje a vy musíte byť prebudení a zostávať prebudení.

Mnohí rýchlo zaspávajú, sú zvedení a vo tme, pretože prijali lži za pravdu, ale to Nie je pravda. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Pravda vás vedie k tomu, aby ste boli Víťaziacim Premožiteľom. Pravda vám Dáva Dôveru a Nádej na Prijatie Odmeny Večného Života na konci. Lži vedú len k prázdnym sľubom a falošnej nádeji a sklamaniu pre tých, ktorí milujú lži a Nie Pravdu. Je to voľba.

Voľte si správne a Nebudete sklamaní. Voľte si Život a Nie smrť. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Kvôli tomuto Volám hriešnikov k pokániu, aby sa odvrátili od všetkých svojich skazených ciest, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Kajajte sa, buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou, pretože lži vedú len k prázdnym sľubom a falošnej nádeji. Milujte Pravdu, pretože Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú Ani Nesklamávajú. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam, ony Dávajú Nádej. Dúfajte vo Mňa, Ja Som váš jediný Zdroj Života.

https://www.youtube.com/watch?v=8XD515jNeUw


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...