štvrtok 5. novembra 2020

Naslúchajte Mi

Naslúchajte Mi – 5. novembra 2020

Musíte Mi Naslúchať, Venovať Pozornosť tomu, čo Vravím v týchto dňoch. Dni sú zlé. Mnohí rýchlo zaspávajú Neuvedomujúc si čas, v ktorom ste. Mnohí majú uši k počúvaniu, ale Nepočúvajú a oči k videniu, ale Nevidia. Ak sa neprebudia a nebudú Mi Naslúchať, zahynú.

satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti a spraví všetko preto, aby udržal spáčov spiacich a v temnote. Je otcom všetkých lží, zlodejom, vrahom a ničiteľom. Nie je v ňom Žiadna Pravda Ani Dobro. Nebuďte zvedení a Nedovoľte satanovi použiť kohokoľvek, aby vás zvábil preč Odo Mňa, Od Pravdy. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život a Mimo Mňa nie je Žiaden iný a ani Nikdy nebude. Budú tam mnohí zvodcovia, vlci v ovčích rúchach. Naslúchajte Mi a Utečte od nich. Váš život bude v ohrození, ak Mi Nenaslúchate.

Zvažujte, bdejte a Modlite sa, lebo dni sú zlé. (Marek 13:33) Nedovoľte satanovi uchvátiť vás mimo stráže. Oblečte si Moju Plnú Výzbroj každý deň, aby ste boli schopní obstáť proti všetkým úkladom satana, v týchto zlých dňoch. (Efezanom 6:10-18)

Naslúchajte Mi a budete mať Nádej na Večný Život, ale tí ktorí odmietajú, ktorí zatvrdili svoje srdcia a sú tvrdošijní, budú si niesť následky. Každá neposlušnosť bude potrestaná. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Som vždy Férový a Presný. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia pre skazených. Kvôli tomuto Volám hriešnikov k pokániu, aby sa odvrátili od všetkých svojich skazených ciest. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Hľadajte Život. Milujem vás a Záleží mi na vás.

https://www.youtube.com/watch?v=WXEdJo2TR_w


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...