pondelok 9. novembra 2020

Viete, kto som? Ukážem vám to teraz, vraví Pán

Viete, kto som? Ukážem vám to teraz, vraví Pán - 4. 11. 2020

Od počiatku som povolával prorokov, poslov a sluhov. Dával som im pokyny a otváral ich porozumenie pre pravdu. Teraz prichádza koniec, robím to isté. Započal som proces súdu na celom ľudstve. Dcéra, rozprávaj k davom ľudí, pýtaj sa ich, či vedia, kto som? Ja Som, ktorý Som. Záverečný súd prichádza s ohňom. Použijem všetko, čo som stvoril. Použijem ľudí, aby činili Moju vôľu. Použijem počasie, aby činilo Moju vôľu. Použijem národy, aby činili Moju vôľu. Bývavali ste varovaní, nech sa pripravujete na veľké horenie. Vaša zem spálená, stromy, plodiny, budovy a domy zhorené. Mestá spustošené. Odstraňujem každú ohavnosť spred Seba. Prenechávam vás vašim vlastným chtíčom. Vaša vlastná technológia bude použitá pre vaše vyhladenie. Váš pyšný postoj odstránený. Vaše bohatstvá odstránené. Vaše veže, chrámy a monumenty odstránené. Oheň a síra použité na pálenie národov. Zemetrasenia, odtokové prepadliny a voda pre ďalšie zničenie toho, čo človek postavil. Človek uctieva seba, nie Ja Som. Anti-Krist bude vládnuť nad vami. Lev bude revať, zem sa bude chvieť a triasť sem a tam. Ktože vravíte, že som? Viete, kto som? Ukážem vám to teraz. (Exodus 3,13-14.)

https://www.youtube.com/watch?v=jygKjg9rGJg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...