utorok 24. novembra 2020

Viera

Viera – 24. novembra 2020 - od Ježiša

Musíte byť mužom alebo ženou Viery a Držať si vašu Vieru, až do úplného konca, inak to všetko bude márne. Musíte stáť Pevne vo vašej Viere, pretože dni sú zlé a vaša Viera bude Skúšaná, mnohokrát a na rôznych cestách, až do úplného Konca.

Máte Vieru? Budete mať skúšky a súženia. Budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Mne a pre osoh Môjho Kráľovstva. Znášajte to všetko a Udržujte si vašu Vieru, pretože tých, ktorí Zaprú Mňa, i Ja ich Zapriem.

Mnohí opúšťajú svoju Vieru, strácajú Vieru, pretože im chýba Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Nepoznajú Ma Reálne, pretžoe nemajú Žiadny Osobný Vzťah so Mnou. Mnohí iba Vedia O Mne z čítania a z počúvania od iných ľudí. Vyznávajú Ma so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Keď je ich Viera testovaná, pochybujú o Mne a strácajú istotu hovoriť.

Musíte byť neochvejní, Pevní vo vašej Viere. Poznávajte Ma Reálne, to kto Som a to čo Dokážem urobiť. Pracujte na vašom Osobnom Vzťahu so Mnou, aby ste Ma mohli Poznať, Toho v ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Počúvajte Môj Hlas, Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Mojou Cestou, vo Viere, tak ako vás Usmerňujem a Vediem, každý krok Cesty, až do Konca.

Mnohí Ma Nenasledujú, Mojou Cestou, pretože Nepočúvajú Môj Hlas pre nich samých. Počúvajú len hlasy cudzincov, tých, pred ktorými som vás všetkých varoval, aby ste od nich utiekli, vlkov v ovčích rúchach. Oni zlákali mnohých preč odo Mňa so lžami a s prázdnymi sľubmi. Z tejto príčiny mnohí opustia ich Vieru. Ich viera spočíva v omylných mužoch a ženách a Nie vo Mne. Aj ich Viera bude testovaná v týchto zlých dňoch, keď hodina skúšky, testovania príde na celý svet a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=pQeXQRAynEY



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...