nedeľa 1. novembra 2020

Držte si teraz vašich milovaných blízko seba, ruka ničiteľa opäť raz prichádza!

Držte si teraz vašich milovaných blízko seba, ruka ničiteľa opäť raz prichádza! - 31. 10. 2020

Zjavenie 18: 16 a budú hovoriť: Beda, beda, to veľké mesto, ktoré bolo odiate kmentom, purpurom a šarlátom a bolo pokryté zlatom a drahým kamením a perlami! Lebo v jednej hodine je sputošené také veľké bohatstvo. A všetci kormidelníci a všetci, ktorí sa plavia na lodiach, a námorníci a všetci, ktorí obchodujú na mori, budú stáť zďaleka 18 a budú nariekať, keď budú vidieť dym jeho požiaru a budú hovoriť: Kde ktoré mesto bolo kedy podobné tomu veľkému mestu?! 19 A sypali prach na svoje hlavy a kričali, plakali, žialili a hovorili: Beda, beda, to veľké mesto, v ktorom zbohatli všetci, ktorí mali lode na mori, z dôvodu jeho drahocennosti, že tak v jednej hodine spustlo! 20 Veseľ sa nad ním nebo, i vy svätí apoštoli a proroci, pretože Boh vás pomstil na ňom.

Slovo: Mnohí neostríhajú moje varovanie o prichádzajúcom zničení. Plač a škrípanie zubami bude počuť od nekajúcnych. Všetkých vás vidím. Poznám vaše srdcia a vaše súkromné myšlienky. Poznám zlá, ktoré ľudia skúšajú skryť. Nemôžete sa skryť predo Mnou, Ja som všade. Rovnako ako náhle zničenie prišlo do Sodomy a Gomory, ono prichádza k vám. Beda vám posmievači a opovrhovači, vaše vlastné zničenie prichádza vašou vlastnou rukou. Beda pyšným a chvastavým, beda tým, čo sa modlili k ohavnostiam predo Mnou. Dával som mojim prorokom a poslom Moje slová, aby k vám rozprávali. Zakrátko zasiahne zmätok a pohroma. Moje deti, držte si teraz vašich milovaných blízko seba. Nebuďte priateľmi sveta alebo svetských ľudí. Smrť pokrýva národy sveta. Ruka ničiteľa opäť raz prichádza. Hľadajte teraz Moju tvár.

https://www.youtube.com/watch?v=BzecNS3Sm_w

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...