sobota 7. novembra 2020

Očakávajte Neočakávané

Očakávajte Neočakávané – 7. novembra 2020 - Ježišove slová k nám všetkým

Vždy môžete očakávať neočakávané, keď Ma Nasledujete, Mojou Cestou. Nie Som Predpovedateľný. Som Všemocný. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím ako Chcem, pretože to Môžem. Mám Kontrolu. Som Nekonečný a Všemohúci a Vládnem Mojou Veľkou Silou a Slávou. Činím čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené, len Mojou Cestou a pre Moju Slávu.

Niet ničoho, čo Nedokážem urobiť. Ja Sa Nemením. Ľudia sa menia v každom čase a aj od nich môžete očakávať neočakávané. Ľudia zlyhávajú a sklamávajú, no Ja Nie. Som vždy Verný k Mojim Sľubom. Vždy môžete očakávať neočakávané. Moje Myšlienky Nie sú vašimi myšlienkami a Moje Cesty Nie sú vašimi cestami. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Poddajte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Umožnite Mi mať Moju Cestu. Ja ju Poznám Najlepšie.

Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa veci vyvinú alebo Nevyvinú, pretože vždy môžete očakávať neočakávané, potom Nebudete sklamaní. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nasledujte Moje Poúčanie a Vedenie vás na každom kroku cesty. Budete podobní vetru, ktorého zvuk počujete, ale Neviete, skade prichádza a kam ide. Očakávajte neočakávané. Oddajte sa Môjmu Duchu. Naslúchajte Mi a Nasledujte Ma, Moju Cestu, každý krok Cesty. (Ján 3:8)

Buďte Vedení Mojím Duchom, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Vždy očakávajte neočakávané Odo Mňa, keď Ma Nasledujete vo Viere, jedine Moju Cestu a Činíte Moju Vôľu. Vaša Viera bude skúšaná mnohokrát a rozličnými cestami. Obstojte v teste, očakávajte neočakávané. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Som vždy Verný a Dôveryhodný.

"1 A viera je Podstatou vecí, v ktoré človek Dúfa, Dôkazom vecí, ktoré nevidno.
7 Vo Viere Noe, keď bol Božsky Varovaný pred vecami Nevidenými, hýbal sa so Zbožným Strachom, pripravil archu pre záchranu svojej domácnosti, cez ktorú odsúdil svet a stal sa dedičom spravodlivosti, ktorá je primeraná k Viere.
8 Vo Viere Abrahám Poslúchol, keď bol Povolaný vyjsť zo svojej vlasti na miesto, ktoré by prijal ako dedičstvo. A vyšiel von, Nevediac kam ide.
29 Vo Viere oni prešli cez Červené More ako po suchej zemi, zatiaľ čo Egypťania, skúšajúc tak urobiť, boli utopení.
30 Vo Viere sa zrútili múry Jericha, potom čo ich obchádzali sedem dní." - Židom 11:1;7;8;29-30.

https://www.youtube.com/watch?v=mAguVdsrkRo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...