pondelok 16. novembra 2020

Prinášam Predpovedané na Pripomenutie

Prinášam Predpovedané na Pripomenutie – 16. novembra 2020

Prinášam Predpovedané na Pripomenutie v týchto dňoch. Moje Milované deti Nebudú vo tme, ale vy musíte Zostávať so Mnou. Ja Som vaše Svetlo. Kráčajte so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde, každý krok Cesty, až do samého konca. Ja vás Budem Osobne Usmerňovať a Viesť. Dostávajte vaše Pokyny a Usmernenia Odo Mňa, pretože dni sú zlé. Prijímajte vašu Konzultáciu jedine Odo Mňa a Nebudete vo tme.

Ja Som Jediný, kto Pozná Koniec Od Počiatku. Som Alfa a Omega, Počiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten ktorý Je, ktorý Bol a ktorý Príde v Určenom Čase. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko, čo chcem, ako Chcem a v Mojom Určenom Čase. Načasovanie znamená všetko v týchto dňoch.

Ja Som Jediný, kto Dokáže Priniesť všetko Predpovedané pre Pripomenutie vám. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Predpovedané Odvinie v týchto posledných dňoch. Ja Som Jediný, kto to všetko Pozná.

Som Jediný, kto Dokáže Odhaľovať Mystériá, Nové a Skryté Veci. Majte Vieru vo Mňa v to, kto Som a v to, čo Dokážem urobiť. Nič nie je Nové alebo Skryté Predo Mnou. Všetko to Poznám a kvôli tomu to môžem Odhaliť, ako to Chcem a kedy Chcem. Mám Určený Čas pre všetko. Dôverujte Môjmu Plánu a Môjmu Účelu. Ja Mám Riadenie. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Moje Sľuby Nezlyhávajú.

"Ale ty, Daniel, zastav Slová a Zapečať Knihu Až do Času Konca; mnohí budú pribiehať a odbiehať, a Poznanie sa Rozrastie." Daniel 12:4

"Teraz, keď Sedem Hromov Prednieslo ich Hlasy, chystal som sa písať; ale Počul Som Hlas Z Neba Vraviaci mi: Zapečať tie veci, ktoré Prednieslo Sedem Hromov, a Nepíš Ich." Zjavenie 10:4

"Tak bude Moje Slovo, ktoré Vychádza z Mojich Úst; ono sa Nevráti ku Mne Neplatné, ale Uskutoční čo si Prajem, a Osoží vo Veci, kam som ho Poslal." Izaiáš 55:11


https://www.youtube.com/watch?v=ig2DiasFuZs


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...