piatok 13. novembra 2020

Majte Dôveru

Majte Dôveru – 13. novembra 2020

Musíte mať Dôveru (pre spoľahnutie sa) vo Mňa, v to kto Som a v to, čo Dokážem urobiť, aj v týchto dňoch. Budete mať skúšky a súženia. Vaša Viera bude testovaná, mnohokrát a rozličnými cestami. Nestrácajte Dôveru. Vydržte, buďte pevní a nepohnuteľní vo vašej Viere. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Dokážem učiniť veci Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Nemením sa. Som vždy Verný.

Majte Dôveru vo Mňa, vášho Abba Otca. Ja Som vždy s vami. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Vypracúvam všetky veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Majte Dôveru vo Mňa a Nasledujte Ma vo Viere, postupne krok za krokom, ako vás Poúčam a Vediem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Mám Úplnú Kontrolu.

Nevkladajte vašu dôveru do omylných mužov a žien. Nechcite byť sklamaní. Vložte všetku vašu Dôveru jedine vo Mňa, vášho Darcu Nádeje. Zaplatil som za vás Najvyššiu Cenu na Kríži, s Mojou Krvou. Nie ste bez Nádeje. Majte Dôveru vo Mňa. Ja Som váš jediný Záchranca, Mesiáš, mimo Mňa nie je žiaden iný ani Nikdy nebude.

Musíte mať Dôveru, aby ste Prišli ku Mne a Pýtali si Odo Mňa primerane k Mojej Vôli. Mnohí Nemajú Dôveru, aby Prišli ku Mne a Modlili sa, kvôli hriechu. Musíte činiť pokánie a odvrátiť sa od všetkých vašich skazených ciest, aby ste tak mohli byť v Pokoji so Mnou a mať Dôveru k Modleniu sa. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Kvôli tomuto Volám hriešnikov aby činili pokánie, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou, aby mali Dôveru, aby prijali Odmenu Večného Života na konci. Ja, Ten ktorý Započal Dobrú Prácu vo vás, Som aj Ten, ktorý ju Dokážem doviesť k Dokončeniu, v Mojom Určenom Čase. Majte Dôveru vo Mňa. Ja Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Som jediná Cesta, Pravda a Život. Vaša Dôvera musí byť vo Mne a v nikom inom. Majte Dôveru vo Mňa.

https://www.youtube.com/watch?v=ayioI3GiqP0

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...