piatok 6. novembra 2020

Predpovedané sa odkrýva

Predpovedané Sa Odkrýva – 6. novembra 2020 - od Pána Ježiša

Predpovedané sa Odkrýva teraz ako nikdy predtým a bude to eskalovať v týchto dňoch. Tí ktorí majú oči k videniu a uši k počúvaniu budú počuť a rozumieť. Toto je čas, v ktorom ste. Nebojte sa, pretože Ja Mám Úplnú Kontrolu. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, tak ako Chcem a v Určenom Čase. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Predpovedané sa Odkryje. Verte Mi a Nepochybujte. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Predpovedané Odkryje. Odkryje sa to v Určenom Čase a koniec to vypovie. Čas je esenciálny v týchto dňoch. Venujte tomu pozornosť, buďte vždy prebudení, bdelí a Modliaci sa, pretože dni sú zlé.

Toto je dôvod, prečo vás Varujem a vy si to musíte dobre zvážiť a byť vždy Pripravení a Pohotoví. Musíte Naslúchať, byť Poslušní a Nasledovať jedine Moju Poradu, v týchto dňoch. Ja Som váš jediný Bezpečný Prístav. Berte si Útočisko jedine vo Mne. Ja Som vždy s vami. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Zostávajte so Mnou a Nezatúlavajte sa Odo Mňa, vtedy Nie ste pod Mojou Ochranou Ani Mojou Vôľou. Nasledujte Ma, postupne krok za krokom a postupne len deň za dňom. Ja Idem Pred vami, aby som spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Dôverujte Môjmu Plánu. Poznám Koniec Od Začiatku. Predpovedané sa Odkrýva stále viac. Uvedomujete si čas, v ktorom ste?

Toto je dôvod, prečo musíte byť vždy Pohotoví, Potešiteľní Mi. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane a omnoho viac zomrie v týchto dňoch.

Ja Prídem, Predpovedané sa Odkryje aj pre Moju Hodnú Nevestu, v Určenom Čase. Budete to Vedieť i rozumieť i vidieť znamenia. Nebudete v temnote, Ja Som vaše Svetlo. Odhalím a Osvetlím viac v týchto dňoch. Nič Mi nie je Nové Ani Tajomstvom. Poznám to všetko. Pripravujte a Strážte si vaše srdcia viac než čokoľvek iné. Jedine Čistí v srdci Ma Uvidia. Buďte rozumní. Dni sú zlé. Predpovedané sa odkrýva.

"Ale vy si to Dobre Zvážte, Všetky Veci som vám Povedal Vopred." Marek 13:23

"Oznámil som Predošlé veci Od Počiatku; vyšli Z Mojich Úst, a Spôsobil som, že boli Počuť. Náhle som ich učinil, a Udiali Sa." Izaiáš 48:3

"Ja Som Pán, to je Moje Meno; a Moju Slávu Nedám Inému, Ani Moju Chválu vyrytým obrazom. 9 Hľa, predpovedané veci sa odohrali, a nové veci oznámim; skôr ako vyvstanú, poviem vám o nich. Izaiáš 42:8-9


https://www.youtube.com/watch?v=iG8gqnKGqLY


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...