piatok 2. októbra 2020

Varovanie Strážcom

 Varovanie Strážcom – 2. októbra 2020

Varujem všetkých Strážcov z Lásky a pretože Som Starostlivý. Tí ktorí odišli zo svojich stanovíšť musia sa vrátiť a Robiť to, čo boli Povolaní robiť. Moje Volanie a Moje Dary sú Neodvolateľné. Vy všetci Odovzdáte Účet za vaše vlastné skutky v ten Deň. Zadržím Strážcov za zodpovedných v ten Deň. Nie každý, kto Mi Vraví Pane, Pane Zdedí Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte zvedení. Poviem mnohým v ten Deň: Choď Preč, Ja Som ťa nikdy Nepoznal, ty ktorý konáš neprávosť. (Matúš 7:21-23)

Mnohí Strážcovia Nie sú Mi už viac Verní. Zatúlali sa, Nie sú na Stráži, Ani Nedohliadajú, Ani sa Nemodlia, Ani Nevarujú Mojich ľudí. Ja vás zadržím za zodpovedných Strážcovia v ten Deň, ak sa NeVrátite včas a nebudete robiť to, čo som vás Povolal robiť.

Nemnohí sú ochotní a rozhodnutí byť strážcami, najmä v týchto zlých dňoch. Moji Verní Strážcovia Nesmiete dovoliť komukoľvek, aby vám prekážal ani aby vás umlčal, pretože je neskorá hodina. Varujte Mojich ľudí tak, ako vás Ja Inštruujem, na každom kroku Cesty, až do úplného konca. Nebojte sa Nikoho okrem Mňa, ktorý dokážem Uvrhnúť do pekla. Všetci neverní neposlušní strážcovia si ponesú následky. Ja Som jediný Spravodlivý Sudca a Súdim každého Správne a Čestne.

Si na tvojom stanovisku a na stráži, Strážca? Ak Nie, Poď teraz naspäť, skôr ako môže byť na to príliš neskoro. Musíš byť vždy na stráži, Bdelý a Modliaci sa a ochotný Varovať, rozozvučať poplach tak, ako Ja Chcem a v Mojom Čase, pretože mnohí rýchlo zaspávajú, Neuvedomujúc si čas v ktorom ste a to, že dni sú zlé.

"1Opäť Slovo Pánovo Prišlo ku mne, Hovoriace: 2 Syn človeka, ROZPRÁVAJ deťom tvojho ľudu a POVEDZ im: Keď Prinesiem meč nad zem, a ľudia zeme si vezmú niektorého muža spomedzi seba a ustanovia si ho za svojho STRÁŽCU, 3 a keď on uvidí meč, že prichádza na zem, ak Zatrúbi na poľnicu a Varuje ľudí, 4 potom ktokoľvek kto počuje zvuk poľnice a Nevezme si Varovanie, ak príde meč a vezme ho, jeho krv bude na jeho hlave. 5 Počul zvuk poľnice, ale Nevzal si Varovanie; jeho krv bude na ňom. Ale ten, kto si Vezme Varovanie, Zachráni si svoj život. 6 Ale keby Strážca vidí prichádzať meč a Nezatrúbi na poľnicu a ľudia Nie sú Varovaní a meč príde a vezme niektorú osobu spomedzi nich, ten človek je vzatý vo svojej neprávosti; ale jeho krv budem POŽADOVAŤ zo Strážcovej ruky. 7 Takže teba, synu človeka, urobil som ťa Strážcom pre dom Izraela; preto, aby si POČUL SLOVO Z MOJICH ÚST a VAROVAL ich PRE MŇA. 8 Keby JA POVIEM skazenému: "Ó skazený muž, istotne zomrieš!", a ty keby NEROZPRÁVAŠ, aby si VAROVAL skazeného pred jeho cestou, ten skazený zomrie v jeho neprávosti; ale jeho krv budem POŽADOVAŤ z tvojej ruky. 9 Predsa však, ak VARUJEŠ skazeného, aby sa odvrátil od svojej cesty a on sa Neodvráti od svojej cesty, zomrie vo svojej neprávosti; ale ty si Vyslobodíš svoju dušu."  Ezechiel 33:1-9.

https://www.youtube.com/watch?v=kZ7uzFmGLrk

https://posledna-polnica.blogspot.com/2020/10/sen-vyhlaseny-vynimocny-stav-domace.html

Svet pod nadvládou Antikrista: https://www.youtube.com/watch?v=y_do9C_WI8w (s anglickými titulkami)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...