piatok 30. októbra 2020

Koniec dní a beštia, muž podobný Hitlerovi

Koniec dní a beštia, muž podobný Hitlerovi - 27. 10. 2020

Zjavenie 13:4 A klaňali sa drakovi, ktorý dal šelme takú moc, a klaňali sa i šelme a hovorili: Kto je podobný šelme, a kto môže bojovať s ňou?! 5 A boli jej dané ústa, ktoré hovorili veľké veci a rúhania, a bola jej daná moc, aby trvala štyridsaťdva mesiacov. 6 A otvorila svoje ústa rúhať sa proti Bohu, rúhať sa jeho menu a jeho stanu i tým, ktorí stanujú v nebi. 7 A dalo sa jej, aby bojovala so svätými a premohla ich. A dala sa jej moc nad každým pokolením a nad každým ľudom i jazykom i národom. 8 A budú sa jej klaňať všetci, ktorí bývajú na zemi, ktorých mená nie sú napísané v knihe života Baránka, zabitého od založenia sveta.

Prepis Slova: Moje deti, Ten ktorý zamedzuje bude vzatý preč z cesty, aby sa odhalil muž bezzákonnosti. Muž podobný Hitlerovi, klamár. Muž s divokým výzorom tváre, pyšný a chvastavý. Je obdivovaný mnohými. Pozmení časy a bude sa rúhať môjmu menu, Ja Som. Bude viesť vojnu proti svätým. Teraz je určený čas. Koniec dní. Pripravujte sa na to, čo uvidíte. Ak ma poznáte, tak poznáte moje cesty a modlievate sa, aby ste boli započítaní za hodných uniknúť hnevu, čo príde. Zmätok bude videný celosvetovo. Mnohí budú zvedení(oklamaní), mnohí sa poklonia a budú uctievať šelmu. Strom je poznať podľa jeho ovocia.* Nebuďte zvedení. Veľká hrôza prichádza k národom a ľuďom. Šelma bude mať svoj čas. Nebuďte zvedení.

*Toto je dôležité. Premýšľajte o tom a modlite sa ohľadom toho.... - sestra Barbora.

https://www.youtube.com/watch?v=PEODOpHQgZo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...