nedeľa 11. októbra 2020

Beda Zvodcom

Beda Zvodcom – 11. októbra 2020 - Varovanie všetkým od Pána Ježiša

Beda zvodcom, ktorí už zviedli mnohých a snažia sa zviesť ešte ďalších v týchto zlých dňoch. Nepadajte im za korisť. Oni zlákali mnohých preč odo Mňa, s ich lžami a prázdnymi sľubmi. Nebuďte jedni z nich. Koniec to vypovie. Všetko to bude márne, ale bude príliš neskoro. Poviem mnohým v ten Deň, Choďte Preč, Ja Som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. Oni budú sklamaní, ale budú musieť za to viniť len samých seba. (Matúš 7,21-23)

Ja Som jediný Dobrý Pastier Môjho Vlastného Stáda. Sprevádzam a Vediem Mojich Vlastných, Osobne, pri každom kroku Cesty, až do úplného konca. Oni Počujú Môj Hlas, Naslúchajú ku, Poslúchajú a Nasledujú jedine Moje Inštrukcie a Usmernenia. Ja Som ich jediným Bezpečným Prístavom, prijímajú Útočisko vo Mne. Milujú Ma a kvôli tomu Ma Nasledujú a Činia ako Ja Chcem. Ja Milujem a Starám sa o nich Osobne. Oni Ma Poznajú a Ja Poznám ich. Volám každého z nich podľa ich mena. Nie Som pre nich Cudzincom, oni utekajú preč od všetkých cudzincov, pretože nerozpoznávajú ich hlasy, jedine Môj, pretože Ja Som ich jediný Dobrý Pastier. Varujem ich dokonca Vopred a oni na to dbajú a utekajú preč od vlkov v ovčích rúchach, pred zvodcami, ktorí predstierajú byť tým, kto Nie sú. (Ján 10,1-18)

Smutné je, že mnohí NeRozpoznávajú Ani Nepočujú Môj Hlas pre seba a toto je dôvod, prečo sú zvedení, v temnote a stratení, pretože Ja Nie Som ich Dobrým Pastierom, ale cudzinci, ktorí Nemilujú Ani sa nestarajú o nich, ale ich opustia. Ak Neprídu ku Mne a Neučinia Ma ich jediným Dobrým Pastierom, zahynú. Zvodcovia vedú mnohých po nesprávnej ceste, k nesprávnej konečnej destinácii. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá správna, ale jej koniec len vedie k smrti, k večnému zatrateniu. Beda zvodcom, koniec to vypovie.

Buďte rozumní a uistite sa teraz, že ste na správnej Ceste a Nedomnievajte sa. Spravte Ma vaším jediným Dobrým Pastierom a Nebudete sklamaní na konci. Ja vás Milujem a Záleží Mi na vás.

https://www.youtube.com/watch?v=kwMtyQqlqZA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...