utorok 6. októbra 2020

Zbožný muž alebo Zbožná žena

Zbožný muž alebo Zbožná žena – 6. októbra 2020 - od Pána Ježiša

Musíte byť Známi ako súci Zbožným mužom alebo Zbožnou ženou, ktorí sa zastávajú toho, čo je správne a dobré, všetkých vecí, ktoré sú Mi Potešiteľné a Prijateľné. Ja mám jednu sadu Pravidiel pre všetkých a Nielen pre niektorých. Som jediný Spravodlivý Sudca a vždy Súdim Čestne a Správne a podľa Mojich Pravidiel. Ja Sa Nemením a Ani Moje Pravidlá. Jedine Pravda Vedie ku Zbožnosti, Svätosti a Spravodlivosti. Milujte Pravdu a budete mať Nádej na Večný Život na konci, ale musíte vedieť, že za to zaplatíte cenu. Budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Pravde.

Zbožný muž a Zbožná žena Nebudú schvaľovať Ani sa podieľať na veciach, ktoré sú Mi Ohavnosťou, pretože sú v Bázni a Úcte ku Mne, preto kto Som a preto čo Dokážem urobiť. Vyhľadávajú, ako Mi byť vždy Potešiteľní a Moje Schválenie pre nich, tak aby som ich Našiel za Hodných v ten Deň pre Vstúpenie do Neba.

Nebuďte zvedení a Nenechávajte sa nikým zvádzať so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. Nie každý, kto Mi Vraví Pane, Pane Ma Uvidí. Poviem mnohým v onen Deň, Choďte Preč, Ja Som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. (Matúš 7,21-23)

NeZbožní, neSvätí, neSpravodliví Nemajú Nádej na Zdedenie Môjho Večného Kráľovstva. Pokiaľ neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých ich skazených ciest, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Zbožný Žiaľ vás vedie k pokániu, ale svetský žiaľ vedie len k smrti.

Budete musieť za to viniť len samých seba. Ja Som Svätý a vy musíte byť tiež Svätí a Žiť Zbožne, inak Ma Neuvidíte, jedine čistí v srdci. Ja Sa Nemením. Vy všetci sa musíte meniť, byť Premenení na Moju Podobu. Musíte byť odlišní a vystupovať ako deti Svetla a Nie temnoty, akými ste bývali vo svete, ktorý je v temnote. Nemôžete byť rovnakým mužom alebo ženou, ktorými ste bývali, keď ste boli mimo sveta a v temnote. Musíte prinášať ovocie hodné pokánia, byť Zbožným mužom alebo Zbožnou ženou.

Rodičia sú zodpovední za ich deti. Musia ich učiť byť Zbožné, žiť Sväté Životy, pretože svet robí opak. Rodičia musia byť sami Zbožnými príkladmi ich deťom a iným, inak len zavádzajú sami seba a ponesú si následky.

https://www.youtube.com/watch?v=k2nSMRq0Zrw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...