nedeľa 25. októbra 2020

Čiňte Moju Vôľu, aby ste Mi boli Potešiteľní

Čiňte Moju Vôľu, aby ste Mi boli Potešiteľní – 25. októbra 2020

Musíte Činiť Moju Vôľu, aby ste Mi boli Potešiteľní a ak chcete, aby som vás Našiel za Hodných v Ten Deň pre Zdedenie Môjho Večného Kráľovstva. Ja Som jediný, komu potrebujete byť Potešiteľní. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Musíte vždy Hľadať, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Ja vás Milujem a Starám sa o vás.

Vy všetci ste unikátni, Stvorení a Povolaní pre Nejaký špecifický Plán a Účel, v špecifickom Čase. Nepatríte sami sebe, ale Mne. Zaplatil som za vás všetkých Najvyššiu Cenu z Lásky, s Mojou Krvou na Kríži. Ste Moji a Moje Milované deti.

Hľadajte preto, ako byť vždy v Mojej Dokonalej Vôli, Môj Plán a Účel. Nepozerajte sa na iných ľudí. Ja mám Plán a Účel aj s vami. Nenechajte satana klamať vám. Buďte ochotní a dostupní Slúžiť Môjmu Plánu a Účelu, ako Ja Chcem a v Mojom Určenom Čase. Čas je esenciálny v týchto zlých dňoch, aj pre Mojich Sluhov, pretože duše mnohých sú v ohrození. Kvôli tomuto Chcem, aby každý jeden z vás Kráčal so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde a Činil Moju Vôľu z Lásky a pretože ste Starostliví podobní Mne.

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Nádeje na Večný Život na konci. Ja Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Toto je dôvod, prečo Volám hriešnikov k pokániu, pretože tam nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Čas Milosti je Teraz a rýchlo sa míňa a je smutné že mnohí dosiahnu nesprávnu konečnú destináciu, ak sa neprebudia a nezačnú činiť pokánie, neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest skôr ako na to môže byť už príliš neskoro. Všetci musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, s Tým o ktorom to celé je. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život a mimo Mňa nie je Žiadny iný a ani Nikdy nebude. Som jediný Mesiáš, Záchranca sveta.

Hľadajte Môj Plán a Účel a Čiňte ako Ja Chcem a Kedy Chcem. Načasovanie znamená všetko v týchto zlých dňoch. Neprešľapujte na mieste. Buďte Činiteľmi a Nie púhymi poslucháčmi. Čiňte Moju Vôľu, aby ste Mi boli Potešiteľní.

---


21“Nie každý, kto Mi Vraví, Pane, Pane, Vstúpi do Nebeského Kráľovstva, ALE ten, kto Činí Vôľu Môjho Otca v Nebi. 22 Mnohí Mi Povedia v ten Deň, Pane, Pane, či sme Neprorokovali v Tvojom Mene, Nevyháňali démonov v Tvojom Mene a Nečinili mnohé Zázraky v Tvojom Mene? 23 A vtedy im Poviem, Ja Somvás Nikdy Nepoznal; Odíďte odo Mňa, vy ktorí konáte nezákonnosť!” Matúš 7:21-23.

“Ale prečo Ma Nazývate Pane, Pane a Nečiníte veci, ktoré Vravím?” Lukáš 6:46.

https://www.youtube.com/watch?v=e0i83ewjLAI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...