sobota 31. októbra 2020

Jedna Cesta

Jedna Cesta – 31. októbra 2020

Ste buď na Jednej Ceste alebo na inej ceste. Jestvuje Jedna Cesta, ktorá vedie k Večnému Životu a iná cesta vedúca k večnému zatrateniu. Voľba je vaša vlastná. Vy všetci máte slobodnú vôľu a musíte byť Rozumní a Nie pochabí, pretože koniec to vypovie a vtedy bude na to navždy príliš neskoro, pre tých, ktorí skončia v nesprávnej konečnej destinácii. Ste buď na Správnej Ceste alebo na nesprávnej ceste. Musíte sa uistiť sami a Nenamýšľať si, pretože v ten Deň bude na to príliš neskoro.

Jestvuje cesta, ktorá sa zdá byť správnou mnohým, ale jej koniec vedie k večnému zatrateniu. Je smutné, že mnohí si vyberajú tú nesprávnu cestu, ľahkú širokú cestu a ak neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, zahynú. Tam nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Teraz je Čas Milosti a nikto nevie, koľko času ešte majú, lebo každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Mnohí si vyberajú tú cestu, ktorá Nie je Moja Cesta a zistia to príliš neskoro, že boli na nesprávnej ceste k večnému zatrateniu.

Nebuďte jedným z nich. Nenechávajte sa nikým zlákať vás preč od Tej Jednej Cesty, ktorá vedie k Večnému Životu, so lžami a s prázdnymi sľubmi. Moja Cesta je Tá Cesta k matiu Nádeje na Večný Život. Ja Som Tá jediná Cesta, Pravda a Život. Preto musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, s Tým o ktorom to všetko je. Naslúchajte Mi, Poslúchajte Ma a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu, každý krok Cesty a to až do úplného konca a Nebudete sklamaní.

Uistite sa teraz, že ste na Správnej Ceste, na Tej Jednej Ceste, ktorá vedie k Večnému Životu a Nenamýšľajte si. Ten Deň Príde a bude to buď Nebo alebo peklo. Teraz je čas uistiť sa. Čas hry sa skončil. Buďte seriózni inak si budete niesť následky v ten Deň a budete za to musieť viniť len samých seba. Ja vás Milujem a Záleží Mi na vás. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika, kvôli tomu Volám hriešnikov k pokániu, aby sa odvrátili od tej cesty, ktorá vedie k smrti. Buďte Rozumní a Hľadajte Tú Jednu Cestu k Životu. Tí, ktorí Ma usilovne Hľadajú, Ma Nájdu.

https://www.youtube.com/watch?v=O8bqIZkQpsQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...