štvrtok 1. októbra 2020

Čas je Esenciálny a Teraz je Čas

Čas je Esenciálny a Teraz je Čas – 1. októbra 2020 - Slová Pána Ježiša k nám všetkým

Čas je esenciálny (podstatný a vzácny) a Teraz je čas Hľadať Ma ako nikdy predtým a byť vždy Pripravení, Potešiteľní Mne. Musíte Ma všetci Poznať Reálne, to kto Som a to čo Dokážem urobiť. Mnohí Ma Nepoznajú, iba O Mne Vedia z čítania a počúvania od iných ľudí, ale sami Ma Nepočujú Ani Neprijímajú odo Mňa. Nenaslúchajú Mi. Musíte Naslúchať, aby ste Ma Počuli.

Mnohí sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými praktikami. Nemajú Žiaden Osobný Vzťah so Mnou, s Tým, o ktorom to všetko je. S Tým, V Ktorého Veria a Vyznávajú len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Chýba im Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Toto je dôvod, prečo mnohí hynú vo svojom sebaklame. Akceptujú lži a veria lžiam akoby boli pravda. Mnohí milujú lži viac než Pravdu a toto je dôvod, prečo sú oklamaní a v temnote a na nesprávnej ceste k večnému zatrateniu. Ak sa neprebudia a neučinia pokánie, zahynú.

Mnohí bežia dokolečka hľadajúc pomoc u omylných mužov a žien, ale Odmietajú Prísť ku Mne, ktorý som Schopný Pomôcť. Ja Milujem a Starám sa o všetkých. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Teraz je čas uvažovať správne. Dni sú zlé. Čiňte pokánie a odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest, skôr ako na to môže byť už príliš neskoro. Ja Som Tá jediná Cesta, Pravda a Život a mimo Mňa nie je Žiaden iný a ani Nikdy nebude. Tí ktorí Ma Hľadajú, Ma Nájdu. Som vždy Verný a dostupný, vo dne i v noci. Čas je esenciálny a Teraz je čas byť vždy Pripravení, Potešiteľní Mne, takí nech vás Nájdem za Hodných v onen Deň, keď to bude váš Čas Stáť Predo Mnou. Poviem mnohým v onen Deň, Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. Čo Poviem vám, keby to bol dnes váš Deň a váš Čas? Na tomto vám musí pri všetkom záležať. Je vaše meno Napísané v Knihe Života? Ja Som Ten jediný, ktorý Píše mená do Knihy Života a ktorý ich dokáže aj Odnímať. Som váš jediný Zdroj Života a vaša jediná Nádej na Večný Život. Milujem vás a Starám sa o vás. Kvôli tomuto Volám hriešnikov k pokániu, skôr ako na to môže byť už príliš neskoro. Čas Milosti sa rýchlo míňa pre skazených. Buďte múdri a buďte seriózni. Čas je esenciálny a Teraz je Čas, Nečakajte. Bude to buď Nebo alebo peklo. ODTRHNITE sa od pekelných ohňov a čiňte pokánie. Buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou, inak si budete niesť následky. Voľba je vždy vaša vlastná. Ja Nikoho Nenútim. Vy všetci máte slobodnú vôľu výberu. Buďte múdri a prebuďte sa!

https://www.youtube.com/watch?v=y0v26b3Tv6w

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...