sobota 24. októbra 2020

Buďte Trpezliví

 Buďte Trpezliví – 24. októbra 2020 (od Ježiša k nám)

Musíte byť trpezliví v týchto dňoch. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte jedine Moje Usmernenia a Vedenie. Musíte dostávať vašu Radu jedine Odo Mňa a Konať podľa nej. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem v Ustanovenom Čase. Čakajte Trpezlivo na Moju Radu a Nasledujte jedine Moje Pokyny a Usmernenia a v Mojom Čase. Ja Som vaše jediné Bezpečné Útočisko v týchto dňoch, pretože dni sú zlé.

Nasledujte jedine Môj Plán, Moja Vôľa buď Učinená. Ja Poznám aj plán nepriateľa. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a buďte Trpezliví. Neskúšajte ísť Predo Mnou Ani sa neoneskorujte Za Mnou. Buďte Zajedno so Mnou v Duchu a v Pravde. Čas je esenciálny v týchto dňoch. Duše mnohých sú v ohrození.

Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Umožnite Mi mať Moju Cestu, Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Zapierajte sa, dvíhajte váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu tak, ako vás Usmerňujem a Vediem, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Buďte Trpezliví a Vydržte a Nestrácajte nádej Ani sa nevzdávajte, keď sa veci nevyvíjajú cestou, ktorou chcete Ani ako si myslíte. Ja Mám Riadenie. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Som vždy Verný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Pravú Vieru vo Mňa. Buďte Trpezliví a Dôverujte Mi.

https://www.youtube.com/watch?v=zJ2ImZqCiTA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...