sobota 10. októbra 2020

Stále Varujem a Volám

Stále Varujem a Volám – 10. októbra 2020 - Slová Ježišove k nám všetkým

Stále Varujem a Volám mnohých z Lásky a pretože Som Starostlivý k pokániu, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou. Zomrel som za všetkých z Lásky. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou na Kríži. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Nie je to Moja Vôľa aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Vyhľadávajte Život a Nie smrť.

Teraz je Čas Milosti. Dobre si to zvážte, pretože Čas Milosti sa tiež rýchlo kráti a pre mnohých to môže byť dokonca dnešok. Mnohí zomierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane. Toto je dôvod, prečo musíte byť vždy Pripravení, Mne Potešiteľní, tak nech vás Nájdem za Hodných v ten Deň, aby ste boli schopní Vstúpiť do Neba. Mnohí to skúsia, ale Nebudú toho schopní. Dvere sú Úzke. Musíte sa pevne snažiť, aby ste boli schopní Vstúpiť. Nie každý, kto Mi Vraví Pane, Pane Vstúpi v ten Deň. Poviem mnohým, Choď Preč, Ja Som ťa Nikdy NePoznal, ty ktorý konáš neprávosť. Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Som jediný, kto vám Dovolí Vojsť alebo vás Odmietne. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život a mimo Mňa nie je Žiaden iný a ani nikdy nebude. Nedávajte sa nikým zviesť so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. Vyhľadávajte Ma a Nájdete Ma.

Stále Varujem a Volám, aj v tento deň. Volanie vychádza von. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem. Volám hriešnikov k pokániu, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Čiňte pokánie a odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest a budete mať Nádej na Večný Život na konci. Buďte Múdri, čas je esenciálny, pretože dni sú zlé.

Naslúchajte Mi a budete Žiť. Ja Varujem a Volám až do toho Dňa, vtedy na to bude príliš neskoro.

https://www.youtube.com/watch?v=AFxBxzuruaU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...