utorok 27. októbra 2020

Vždy Vďační

Vždy Vďační – 27. októbra 2020

Chcem aby ste boli vždy Vďační. Ukážte Mi, že Ma pravdivo Milujete s Vďakyplným srdcom. Máte viac ako mnohí iní a mnohí to ani Neviete Ani si to neuvedomujete. Buďte preto vždy Vďační.

Mnohí sa len kráčajúc dokola sťažujú, nikdy nie sú Vďační. Nikdy nie sú potešení ani uspokojení s tým, čo už majú. Vždy chcú viac a viac. Toto je dôvod, prečo skutky mnohých sú zlé a Nie Dobré. Túžby ľudského tela zapríčiňujú a vedú ich ku konaniu zla. Sú v Nepriateľstve so Mnou a Nie sú Mi Potešiteľní. Mnohí si vyberajú milovať veci sveta viac ako Mňa. Ja Poznám každé srdce. Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné. Vždy majte Vďačné srdce smerom ku Mne, k vášmu Abba Otcovi. Ja vás Milujem a Starám sa o vás.

Buďte odlišní a vždy Vďační za všetko, čo Som Pre vás Urobil a že ste už Odo Mňa Prijímali v tomto dočasnom živote. Napĺňajte si vaše mysle s vecami, ktoré majú Večnú Hodnotu a Nie so všetkými pozemskými vecami, ktoré nemajú žiadnu Večnú Hodnotu a budú spálené.

Buďte Vďační, že Ma Poznáte a môžete byť v Pokoji so Mnou, s Tým o ktorom to všetko je. Nezáleží na vašej situácii ani na okolnostiach, buďte vždy Vďační. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Dôverujte Mi s Vďačným srdcom. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Ja Som vždy Verný.

S Vďačným srdcom, vždy spievajte piesne pre Oslávenie a Ocenenie si Ma, lebo Ja Som Toho Hodný. Vďačné srdce je Mi Potešiteľné.

https://www.youtube.com/watch?v=tSfUNDq1If0

Ďakujem ti Ježišu! Amen.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...