piatok 23. októbra 2020

Viera Testovaná

Viera Testovaná – 22. októbra 2020

Vaša Viera bude kompletne Testovaná, mnohokrát a na rôznych cestách. Nestrácajte srdce. Musíte byť schopní obstáť testy a Nekolísať sa. Nie je to na vaše zrútenie, ale pre vybudovanie vašej Viery vo Mňa, v Toho, o ktorom to všetko je. Budete rásť a stávať sa stále silnejší a silnejší vo vašej Viere, keď uspejete počas vášho testovania. Budete mať skúšky a súženia. Nestrácajte nádej ani sa nevzdávajte Mňa, inak to všetko bude márne. Majte pravú Vieru vo Mňa a Nepochybujte o Mne. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú.

Mnohí odpadávajú preč odo Mňa, keď je ich viera testovaná, pretože mnohí Nemajú Osobný Vzťah so Mnou. Nemajú Žiadny Pevný Základ, Ja Nie Som ich Pevnou Skalou, na ktorej budujú ich Vieru. Iba o Mne Vedia z čítania a z počúvania od iných ľudí. Vyznávajú Ma len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Uctievajú to, čo Nepoznajú. Musíte Poznať Ma, Toho, v ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Nie je to o mŕtych náboženských praktikách, ale o matí vášho vlastného Osobného Intímneho Vzťahu so Mnou, aby ste Ma Poznali Reálne. Keď je vaša Viera Testovaná, budete vytrvávať a budete Víťazným Premožiteľom/Premožiteľkou. Víťazstvo je vždy zaistené so Mnou.

Ani jeden z vás nemôžete predstierať byť to, kto Nie ste. Testovanie vašej Viery to oznámi. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Viem, kto Ma Pravdivo Miluje a Dôveruje Mi i tých, ktorí to len predstierajú. Toto je dôvod, prečo mnohí idú preč odo Mňa, pretože Ma Nebrali seriózne, Ani ich Viera Nebola autentická (pôvodná, ich vlastná).

Preskúmavajte a testujte seba, nech vidíte, či vaša Viera je autentická, pretože vaša Viera bude Testovaná, aj v týchto zlých dňoch. Tí ktorí Zapierajú Mňa, Ja ich tiež zapieram. Buďte Verní až do smrti. Testovanie Viery prináša Vernosť a Poslušnosť ku Mne, ktorá Vedie k Večnému Životu so Mnou na konci. Ja Som vždy Verný. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom, Nebudete sklamaní. Nič nie je márne.

https://www.youtube.com/watch?v=L_3pjnEpg2w



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...