nedeľa 25. októbra 2020

Nezabudnite na dnešné slová, lebo ony sa naplnia

Nezabudnite na dnešné slová, lebo ony sa naplnia - 24. 10. 2020

Písmo: Marek 13:5-8 (KJV) A Ježiš odpovedajúc im začal hovoriť: „Dajte si pozor, aby vás žiaden človek nezviedol. 6 Lebo mnohí prídu v mojom mene vraviaci: Ja som Kristus (pomazaný); a mnohých zvedú. 7 A Keď budete počuť o vojnách a chýry o vojnách, neľakajte sa; lebo to musí prísť, ale ešte nebude koniec. 8 Lebo národ povstane proti národu a kráľovstvo proti kráľovstvu; a miestami budú zemetrasenia, a bude hlad a problémy: tieto sú začiatkami žiaľov."

Prepis: "Hovor teraz, synu človeka. Otvor knihu! Toto je určený čas. Toto sú dni žiaľu, lebo Môj čas prichádza rýchlo. Nebesia sa prebudia, ako o tom bolo hovorené Mojimi prorokmi a učinia Moje poverenia. Nevídate znamenia? Nedbali ste na Moje varovania? Moje slová sa nevrátia neplatné, lebo teraz je čas pre akciu. Nezabudnite na dnešné slová, lebo ony sa naplnia."

https://www.youtube.com/watch?v=hsToO_GoN0c


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...