piatok 23. októbra 2020

Akcia bude nasledovať za týmto oznámením, deň spaľujúci ako pec je nadosah!

Akcia bude nasledovať za týmto oznámením, deň spaľujúci ako pec je nadosah! - 21. 10. 2020

Písmo:Malachiáš 4:1  Lebo, hľa, prichádza deň, páliaci ako pec; a všetci pyšní, áno, a všetci, čo páchajú skazenosť, budú plevou. Deň, ktorý prichádza, ich spáli - hovorí Pán zástupov, a nenechá z nich ani koreň, ani konár. 2 Vám však, ktorí sa bojíte môjho mena, vyjde slnko spravodlivosti, ktoré má na krídlach uzdravenie. Vtedy vyjdete a budete poskakovať ako teliatka z maštale! 3 A pošliapete hriešnikov, lebo budú popolom pod vašimi nohami v deň, keď budem ja konať - hovorí Pán zástupov. 4  Spomeňte si na zákon môjho sluhu Mojžiša, ktorý som mu uložil na Horebe pre celý Izrael, na príkazy a nariadenia.

Slovo: "Dcéra, rozprávaj ľuďom Babylonu, SPOJENÝCH ŠTÁTOV AMERICKÝCH. Bývali ste varovaní, že náhle zničenie je nad vami pre vašu nekajúcnosť a DRZÉ masakrovanie nevinných. Roky vrážd v maternici a bezočivé posmievanie sa Mojim poslom, ktorých SOM K VÁM POSIELAL hovoriacich vám, nech sa odvrátite od tejto Diabolskej ohavnosti akou je v Mojich očiach. Ignorovali ste ich prosby a skúšali ste UMLČAŤ ich od rozprávania MOJICH slov PRAVDY. AKCIA BUDE NASLEDOVAŤ ZA TÝMTO OZNÁMENÍM. DEŇ PÁLIACI AKO PEC JE NADOSAH. Vaši boháči sa ukryjú v ich pripravených jaskyniach. Vaši nepriatelia vás budú bombardovať so strelami zhotovenými špeciálne aby našli VAŠE SKRÝŠE. Neuniknete pred mojím hnevom. Pýcha predchádza pád. Jadrová strela spáli vaše veľké mesto. Vaše stroje budú umlčané. Volával som vás znova a znova k POKÁNIU. Teraz vaši nepriatelia budú oslavovať a smiať sa pri vašom spaľovaní. Vpadnú k vám a vezmú si vaše bohatstvo a ženy. Vaši mladíci budú zabití alebo vzatí ako otroci. Vaši nepriatelia vás obstúpili z vnútra. Ušetrím iba ZOSTATOK. Tých, ktorí dbali na moje slová a varovanie a pripravovali seba a svoje rodiny na môj prichádzajúci HNEV. Už viac nebudem vídať uctievanie cudzích BOHOV a MODIEL predo Mnou. Babylon, spečatil si tvoje zničenie. Dym z jej spaľovania vystúpi k nebesiam.

https://www.youtube.com/watch?v=dKABqhINu5g

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...