pondelok 12. októbra 2020

Poznajte Ma, že Ja Som On

Poznajte Ma, že Ja Som On – 12. októbra 2020 - Ježišove slová k nám.

Vy všetci Ma môžete Poznať, že Ja Som On, Všemohúci, Živý Boh. Ja Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten ktorý Je, ktorý bol a ktorý má Prísť v Zasľúbenom Čase, v Sile a Veľkej Sláve. Som jediný Záchranca, Mesiáš, Poznajte Ma, to že Ja Som On, vaša jediná Nádej na Večný Život.

Nepochybujte o Mne ale Verte Mi, že Ja Som Immanuel, Ja Som On. Musíte mať vaše vlastné stretnutia so Mnou a zažívať Ma Reálne. Kvôli tomuto musíte mať váš vlastný Osobný Vzťah so Mnou. Všetko je to medzi Mnou a vami. Ste zodpovední za váš vlastný Vzťah a Kráčanie so Mnou, nikto iný to nemôže urobiť pre vás. Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách. Túžte a buďte rozhodnutí Spoznať Ma, to že Ja Som On. Nebudete sklamaní. Ja Nikdy Nezlyhávam Ani Nesklamávam tých, ktorí Ma Milujú a usilovne Ma Hľadajú s úprimným srdcom, oni Ma Nájdu. Som vždy Verný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Vieru vo Mňa, v to že Ja Som On.

Mnohí Ma Nepoznajú, to, kto Reálne Som a to, čo Dokážem urobiť. Opierajú sa o ich vlastné porozumenie, v čo veria, že kto Som. Ja Som Nekonečný, Všemohúci a Vládnem pomocou Mojej Veľkej Moci a Slávy. Všetka Moc a všetka Autorita sú Moje. Mám veci pod Kontrolou. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu.

Nie Som Predpovedateľný Ani Obmedzený Ani Ohraničený, ale Schopný robiť čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, Toho ktorého Poznáte a Uctievate v Duchu a v Pravde, lebo Ja Som On, váš Abba Otec, ktorý vás Miluje a Stará sa o vás.


https://www.youtube.com/watch?v=3dhWW25f_SQ

4 "Kto to Spravil a Učinil, Volajúci generácie Od Začiatku? Ja, Pán, Som Prvý; A s Posledným Ja Som On." Izaiáš 41,4.

25 "Žena Mu Povedala, Viem že Prichádza Mesiáš (ktorý je Nazývaný Kristus). Keď On Príde, Povie nám všetky veci. 26 Ježiš jej Povedal, Ja ktorý Rozprávam k tebe, Som On." Ján 4:25.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...