sobota 10. októbra 2020

Zvuk Môjho hlasu spôsobuje, že sa trasú nebesia

Zvuk Môjho hlasu spôsobuje, že sa trasú nebesia - 1. 10. 2020

Písmo: Joel 2:10 "Pred jeho tvárou sa bude triasť zem, chvieť sa budú nebesia, slnko a mesiac sa zatmejú, a hviezdy stiahnu svoj lesk."

Ježišove slová: "Vaše dni sú číslované pre konanie Mojich dobrých skutkov. Nasledovali ste Moje cesty? Moji poslovia a proroci rozprávajú pravdu... naslúchali ste? Pokorili ste sa? Pomáhali ste núdznym? Otvárali ste vaše srdce utláčaným? VŠETKO SOM VIDEL A VY STE NEDOSTAČUJÚCI! Mnohí ku Mne volajú a pýtajú si Moju pomoc, ale či čítavajú Moje slová? JA SOM BOH PORIADKU - SVÄTÝ JE MOJE MENO! Zvuk Môjho hlasu spôsobuje že sa trasú nebesia. MÔJ HNEV JE ZAPÁLENÝ A MOJA VÔĽA BUDE UČINENÁ! Zem sa zatrasie sem a tam a VŠETCI SKLONIA SVOJE KOLENO PRED MOJÍM MAJESTÁTOM .... Amen!"

https://www.youtube.com/watch?v=7aOEtdN7xlM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...