pondelok 19. októbra 2020

V Bázni

 V Bázni – 19. októbra 2020 - Slová Pána Ježiša Krista k nám všetkým

Svet bude v Bázni zo Mňa preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. Nie Som Predpovedateľný, Ani Obmedzený Ani Ohraničený. Som Všemocný. Mám Riadenie. Som Nekonečný, Všemohúci a Vládnem pomocou Mojej Veľkej Sily a Slávy. Všetka Sila a všetka Autorita sú Moje. Ja Som On.

Vy budete v Bázni zo Mňa. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Ja Som vždy Verný. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, tak ako Chcem a v Mojom Určenom Čase. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nepochybujte o Mne a budete v Bázni zo Mňa. Činím čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Ja som sa Nezmenil. Majte Pravú Vieru vo Mňa, pretože Som toho Schopný.

Nepriateľ bude tiež v Bázni zo Mňa. Mám mnohých nepriateľov, ale to je preto, že Ma Nepoznajú, Toho, o ktorom to celé je. Mnohí len Vedia O Mne, z Čítania a z Počúvania od iných, ale chýba im pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Ja Rozprávam a Zjavujem Nové a Skryté veci, Mystériá presahujúce ľudské porozumenie a všetko pre Moju Slávu. Všetko to Poznám. Koniec Od Začiatku. Poznám aj plány a úklady nepriateľa a toto je dôvod, prečo ich Môžem Zjavovať a Osvetľovať, dokonca predčasne, aby tak oni mohli byť v Bázni zo Mňa, Veľkého Ja Som, Kráľa Slávy. Ja Som Kráľ kráľov a Pán pánov. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná že Ja Som Pán. Všetci budú v Bázni zo Mňa.

https://www.youtube.com/watch?v=DUtGFkFa54I


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...