piatok 23. októbra 2020

Nepredpovedateľný a Nepopísateľný

Nepredpovedateľný a Nepopísateľný – 23. októbra 2020

Nepredpovedateľný a Nepopísateľný, takýto Ja Som, Ja Som On, Všemohúci. Nikto nemôže Predpovedať Ani Popísať Ma, to kto Skutočne Som a to čo Dokážem urobiť. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím ako Chcem, kedy Chcem a v Mojom Určenom Čase. Mám Riadenie. Poznám všetko, Koniec Od Začiatku. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten ktorý Je, ktorý bol a ktorý má Prísť v Moci a Veľkej Sláve v Mojom Určenom Čase.

Vy všetci Ma môžete Poznať, Toho v ktorého Veríte, Vyznávate s vašimi ústami a Uctievate, Reálne. Ak Ma Usilovne Hľadáte, Nájdete Ma. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Som vždy Verný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Vieru vo Mňa a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nepochybujte o Mne. Vždy môžete očakávať neočakávané, keď Nasledujete Mňa, Moju Cestu, pretože Ja Som Nepredpovedateľný a Nepopísateľný v tom, čo Dokážem urobiť. Nasledujte Ma vo Viere, postupnými krokmi a zažívajte Ma Reálne.

Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako veci budú či Nebudú vypracované. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. (Rim.8,28) Činím čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Určenom Čase. Som Nepredpovedateľný a Neopísateľný v tom, čo Dokážem urobiť. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

https://www.youtube.com/watch?v=5JHEFzOhv9Y


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...