pondelok 5. októbra 2020

Dôverujte Môjmu Plánu, Mojim Prisľúbeniam

Dôverujte Môjmu Plánu, Mojim Prisľúbeniam – 5. októbra 2020

Musíte Dôverovať Môjmu Plánu, Mojim Prisľúbeniam, pretože Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Mám veci pod úplnou Kontrolou. Vypracúvam všetky veci primerane k Môjmu Plánu a Účelu a pre Môj Účel. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Môj Plán, Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Som Ten ktorý Som, Všemocný, Schopný robiť to čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Nie Som Obmedzený Ani Ohraničený Ani Predpovedateľný. Majte Pravú Vieru vo Mňa, v to kto Som a v to, čo Dokážem urobiť.

Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale dosiahnu všetko čo Chcem, ako to Chcem a v Mojom Prisľúbenom Čase. Čas je esenciálny, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti a tvrdo pracuje. Nebojte sa ho, Ani nepadajte za korisť jeho plánu a jeho sľubom, sú to lži a prázdne sľuby a zlyhajú. Kvôli tomu budú mnohí sklamaní, pretože to vedie len k smrti, k večnému zatrateniu.

Buďte rozumní a Nie pochabí. Vyhľadávajte Život, Nie smrť. Ak chcete mať Nádej na Večný Život na konci. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa jediného. Ja Som jediný Mesiáš, Záchranca, Princ Pokoja. Buďte Uzmierení a vždy v Pokoji so Mnou a budete mať a zažívať Pravý Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Nebude Žiaden pravý pokoj vo svete bezo Mňa, iba virvar.

Ja Som jediný, kto Pozná Koniec Od Začiatku, pretože Ja Som Začiatok a Ja Som Koniec. Poznám všetko a nič nie je skryté Predo Mnou. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Mojou Cestou, jedine podľa Môjho Poradenstva, na každom kroku Cesty, až do úplného konca. Dôverujte jedine Môjmu Plánu, Mojim Prisľúbeniam a Nebudete sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=NX2RPhaX8Cs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...