nedeľa 23. augusta 2020

Moja Porada

Moja Porada – 23. augusta 2020 - Sväté Ježišove Božie Slová:

Musíte Naslúchať k Mojim Poradám, Poslúchať a Nasledovať Ma, jedine Moju Cestu, aby ste mali Nádej na Večný Život na konci. Ja vám Radím Osobne, na každom kroku Cesty, až do úplného konca. Nezáleží na tom, čo musíte zniesť a čím prejsť, trpezlivo vytrvávajte. Moje Oči spočívajú vždy na vás. Ja Som Imanuel, Som vnútri vás. Nie som ďaleko preč. Som tam, kde ste vy. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím, ale musíte zostávať so Mnou a v Mojich Radách až do úplného konca.

Moja Porada stojí naveky. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko, čo Chcem a ako Chcem, v Stanovenom Čase. Ja Som vždy Verný. Dôverujte Mojim Poradám. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro, pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu.

Buďte rozumní a Nie pochabí, Prijímajte Moje Rady a Nepohŕdajte Mojimi Radami, ako to mnohí robia. Je to voľba s následkami. To je dôvod, prečo Poviem mnohým v onen Deň, Choďte Preč, Ja Som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. Moje Porady vedú k Svätosti, Zbožnosti, Spravodlivosti a Večnému Životu na konci, ale porada so skazenými, s vlkmi v ovčích rúchach, vedie len k smrti, k večnému zatrateniu. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá ako správna mnohým, ale jej koniec vedie len k smrti.

Vyhľadávajte Život. Vyhľadávajte jedine Moju Poradu a Poslúchajte Ma a budete mať Nádej na Večný Život. Ja vás Milujem a Záleží Mi na vás. Moja Rada nikdy Nezlyháva, Dáva Nádej.


https://www.youtube.com/watch?v=iJhlR-Ow37M


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...