streda 12. augusta 2020

Nasledujte Moje Pokyny a Usmernenia

Slová Ježišove k nám všetkým:

Nasledujte Moje Pokyny a Usmernenia – 12. augusta 2020

Musíte Nasledovať Moje Pokyny a Usmernenia, ako vás Osobne Oboznamujem a Vediem, v týchto dňoch a Nasledovať každý krok Cesty, až do úplného konca. Dni sú zlé. Nenasledujte iných ľudí. Ja Som váš jediný Bezpečný Prístav. Nezáleží na tom, kde ste. Nasledujte jedine Moje Pokyny a Usmernenia.

Kvôli tomu musí každý jeden z vás Počuť Môj Hlas a Počuť Odo Mňa, aby ste boli schopní Nasledovať Ma, Moju Cestu. Najprv Mi Naslúchajte, potom Poslúchajte a Nasledujte Moje Pokyny a Usmernenia, ako vás Oboznamujem a Vediem Ja Osobne. Poznám všetko, Koniec Od Počiatku a kvôli tomu vám Môžem Odhaliť veci, dokonca aj Vopred.

Ja Som jediný, kto vám Dokáže Dať vaše vlastné Pokyny a Usmernenia, pretože Poznám Môj Plán a Účel pre vás, pre tieto dni. Získavajte vaše vlastné Pokyny a Usmernenia jedine odo Mňa. Vtedy Nebudete sklamaní. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní vzhľadom k Môjmu Plánu a Účelu. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu. Nasledujte Moje Pokyny a Poučenia. Kráčajte so Mnou v Jednote, Jednotní v Duchu.

https://www.youtube.com/watch?v=_S8dv0NsVGM


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...