nedeľa 30. augusta 2020

Záverečná deštrukcia sa zakrátko rozpúta na národoch! Náhla deštrukcia! - od Pána Ježiša

Záverečná deštrukcia sa zakrátko rozpúta na národoch! Náhla deštrukcia! - 29. augusta 2020



1.Solúnčanom 5: 2 Lebo sami dôkladne viete, že deň Pánov príde tak ako zlodej v noci. 3 Lebo keď budú hovoriť: Pokoj a bezpečnosť, vtedy náhle príde na nich zahynutie ako bolesť na tehotnú ženu, a neujdú. 4 Ale vy, bratia, nie ste vo tme, aby vás ten deň zachvátil ako zlodej. 5 Lebo vy všetci ste synmi svetla a synmi dňa. Nie sme synmi noci ani tmy. 6 A tak teda nespime ako ostatní, ale bdejme a buďme triezvi.

Deti, chcem aby ste dnes premýšľali o tomto. Ak sa nazývate kresťanmi, čo to pre vás znamená? Ste dieťaťom Boha, alebo dieťaťom sveta? Nemôžete byť oboje. Súdy teraz dopadajú na Zem. Ja nie som náboženstvom, Som živým Otcom, Synom, Duchom Svätým. Vídam mužov a ženy, stojacich v chrámoch a cirkvách ako pokrytcov. Držiacich moju knihu, pritom ju však nikdy nečítajú. Modlia sa ľuďmi zhotovené modlitby, nie ich vlastným srdcom pociťované slová. Zvodcovia, majúci podobu zbožnosti, pritom popierajúci jej silu. Obráťte sa a bežte od týchto ľudí. Ja som pozhovel. Záverečná deštrukcia sa zakrátko rozpúta na národoch. Kataklyzmická udalosť, potom náhla deštrukcia.


https://www.youtube.com/watch?v=vKjfidU4e_c

https://www.facebook.com/barbarafrancis.Dolly


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...