pondelok 3. augusta 2020

Počúvajte Ma

Ježišove slová k nám:

Počúvajte Ma – 3. augusta 2020

Ja stále Rozprávam. Nezmenil som sa. Vy všetci Ma môžete Počuť a Prijímať Odo Mňa, ale mnohí Nenaslúchajú, nevenujú pozornosť a kvôli tomu Ma Nepočujú Rozprávať k nim. Rozprávam rozličnými Cestami, tak ako Chcem. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený.

Počúvajte Ma, budete Žiť Z Každého Slova, ktoré Prichádza Z Mojich Úst. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko čo Chcem a ako Chcem. Ja Som Všemocný. Všetka Sila a všetka Autorita patrí Mne. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Vieru vo Mňa preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť.

Naslúchajte Mi a Počúvajte Ma a budete Žiť. Ja Som váš Zdroj Života. Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Som jediná Cesta, Pravda a Źivot a mimo Mňa nie je žiaden iný a ani nikdy nebude. Je tam mnoho zvodcov, vlkov v ovčích rúchach. Ja Som jediný Dobrý Pastier. Ak Ma Počujete, utečiete od všetkých cudzincov a budete Nasledovať jedine Mňa. (Ján 10,5)

Ak Ma Nepočujete. Vyhľadávajte, aby ste Ma Počuli a to Odo Mňa pre vás osobne. Ja Nijako Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Milujem vás a Starám sa o vás. Ak Vyhľadávate aby ste Počuli, budete Počuť. Ja Som vždy Verný. Poznám každé srdce, pohnútky i myšlienky. Rozprávam. Počujete Ma?

https://www.youtube.com/watch?v=PQTBL9ReTmc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...