utorok 25. augusta 2020

Nalúchajte Mi (Ježišove slová k nám všetkým:)

Nalúchajte Mi – 25. augusta 2020

Každý jeden z vás, musí Naslúchať Mi a Nielen niektorí, ako tomu mnohí chcú veriť. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Som Váš Zdroj Života. Naslúchajte Mi a budete mať Nádej na Večný Život. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Naslúchajte Mi a budete Žiť, tí ktorí odmietajú budú si niesť následky. Ja Milujem i Starám Sa o všetkých. Zomrel Som za všetkých z Lásky. Nie je to Moja Vôľa aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života.

Mnohí si vyberajú Nenaslúchať Mi. To je dôvod, prečo sú oklamaní a vo tme a na nesprávnej ceste, ktorá sa im zdá správnou, ale jej koniec vedie len k smrti, k večnému zatrateniu. Ak neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, zahynú. Ja Sa Nemením.

Rozprávam, ale len nemnohí Mi Naslúchajú a kvôli tomu Ma Počujú a Prijímajú Odo Mňa. Oni Nikdy nebudú vo tme, pretože Ja Som Ich Svetlo. Vy všetci budete Žiť Z Každého Slova, ktoré Prichádza Z Mojich Úst a Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Splnia všetko čo Chcem, ako to Chcem a v Mojom Stanovenom Čase. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Nasledujte Ma vo Viere každý krok Cesty pritom ako Mi Naslúchate. Ja vás Oboznamujem a Vediem Osobne, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

https://www.youtube.com/watch?v=ZN-mMa_0Vng


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...