nedeľa 30. augusta 2020

Ja Som Ten

Ježišove slová k nám všetkým:

Ja Som Ten –  30. augusta 2020

Ja Som Ten, o ktorom to všetko je, Všemocný. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Okrem Mňa nie je Žiadny iný a ani Nikdy nebude.

Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten ktorý je, ktorý bol a ktorý má Prísť v Zasľúbenom Čase v Moci a Veľkej Sláve. Som Ten, na ktorého čakáte v očakávaní. Neoneskorujem Môj Príchod, ale Som plný Milujúcej Vľúdnosti a Nechcem, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Nádeje na Večný Život na konci, pretože tam Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia.

Vy všetci môžete Poznať Ma, Toho Jedného, Reálne. Ak Ma usilovne Hľadáte, tak Ma Nájdete. Ja Som vždy Verný. Ak chcete Mňa, Toho v ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Mnohí uctievajú to čo Nepoznajú. Ja Som Ten, ktorého musíte Uctievať v Duchu a v Pravde.

Nie je to o mŕtvych náboženských úkonoch, ale aby ste mali váš vlastný Osobný Vzťah so Mnou. Ja Som Ten, ktorému musíte Naslúchať, Poslúchať a Nasledovať Ho, na každom kroku Cesty, aby ste mali Nádej na Prijatie Odmeny Večného Života na konci. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Vieru vo Mňa a Dôverujte Mi preto, že Ja Som Ten, ktorý je vždy Rovnaký. Som Verný a Dôveryhodný a Nemením Sa. Ja Som, kto Som Povedal, že Som. Som Ten, ktorého musíte Milovať, byť s Ním Uzmierení a v Pokoji.


https://www.youtube.com/watch?v=o0_yOQr5DeM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...