pondelok 31. augusta 2020

Riziká vakcín

Nechcem už viac pichať vakcíny mojim deťom:
- pretože som dobre trénovaný lekár a bývalý redaktor medicínskeho časopisu, ktorý mám naštudovaný vakcínový výskum a analyzoval som obe strany dôkazov.
- pretože viem, ako čítať medicínsku literatúru, rozpoznávam skreslenie a rozoznávam znaky dobrého a podvodného výskumu.
- pretože viem, že priveľa vedy, ktorá podporuje vakcíny, je len podvodnícky blábol, kúpený a zaplatený samotnými výrobcami vakcín.
- pretože rozumiem rizikám očkovania ako aj benefitom (dobrým prínosom) pre moje deti a vnúčatá stretávajúcich a prirodzene prekonávajúcich nemoci divokého typu.
- pretože viem, že nemoci ako príušnice, osýpky a kiahne nie sú nebezpečné a neliečiteľné nemoci, ktoré ospravedlňujú riziko vstreknutia toxických prímesí, akými sú hliník, polysorbát 80, ľudská DNA a bunkové reziduá z ľudských bunkových línií, na ktorých sa pestujú mnohé živé vírusy.
- pretože som videl výrobcov vakcín ako Merck propagovať to, o čom vedeli že bolo zlé liečivo pre zisk, zabiť 60,000 pacientov s Vioxxom a nemám žiaden dôvod veriť, že by neurobili rovnakú vec s vakcínami, špeciálne keď uvážite, že ich nemožno zažalovať, keď ich vakcíny zmrzačia alebo zabijú deti.
- pretože verím, že vakcínový priemysel úplne skazil vedu a bezpečnosť vakcín.
- pretože rozpoznávam agresívne a neodôvodnené taktiky mnohomiliárd-dolárového farmaceutického priemyslu, čo zúfalo pracuje, aby udržal ilúziu o bezpečnosti vakcín, aby si udržal spotrebujúcich spotrebiteľov, zväčšoval svoje trhy, a zvyšoval svoje zisky.
- pretože som stretol premnoho rodín, ktorým boli ukradnuté ich deti cez sady vakcín podaných pri pediatrických vakcinačných návštevách,
- pretože verím, že vakcinačný program Spojených Štátov sa stal progresívne nebezpečným útokom na zdravie a životy amerických detí.
- pretože som prebudený a znalý, nebudem očkovať, ani nezostanem ticho, keď farmaceutický a zdravotnícky priemysel predstierajú, že vakcíny sú bezpečné a účinné."
Dr. Jim Meehan, doktor medicíny

https://www.facebook.com/vaccinationinformationnetwork/posts/10157133941298998

Elayne Bennett Scheib - 22. august o 5:46
Seriózne, dali by ste vášmu dieťaťu ČOKOĽVEK, čo má potenciál ublížiť im alebo zabiť ich do 2 rokov?
Bill Gates to chce:
Gatesov royhovor na raňajkách Raňajkách s BBC: "Ak chcete vidieť, či sa vedľajší účinok objaví o dva roky neskôr, tak to zaberie dva roky."

https://www.facebook.com/elayne.bennettscheib/posts/10224230070557939

vakcína:  https://www.facebook.com/rachelceller/posts/2833598173562623

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...