nedeľa 16. augusta 2020

Pravda býva rozprávaná, ale vy nenaslúchate!

(Prorocké slová od Ducha Svätého zdieľané sestrou Barborou:)

Pravda býva rozprávaná, ale vy nenaslúchate! - 15. augusta 2020 o 7:10 hod.

Ja som oheň, ktorý večne horí, Svätý je moje meno. Oheň horí vnútri nemnohých vyvolených. Čas ustáva, lebo zlo pokrýva krajinu. Čo bolo myslené ako možné, to bude, lebo môj súd prichádza rýchlo. Znamenia sú všade navôkol, či nevidíte? Pravda býva rozprávaná, ale vy nenaslúchate. Čo sa začalo so šepotom, skončí sa s kričaním. Ste oslepení pýchou? Oheň bude vládnuť z neba a vy ponesiete svedectvo mojej sláve a majestátu. Nech dnešok nájde vás v modlitbe, aby ste mohli byť zachránení od môjho súdu.

Zjavenie 13: 13 A {zemská šelma} robí veľké divy, takže dáva ohňu zostupovať z neba na zem pred zrakmi ľudí, 14 a zvádza tých, ktorí bývajú na zemi, zázračnými znameniami, ktoré sú jej dané robiť pred zrakom šelmy; a káže obyvateľom zeme, aby spravili obraz šelme, ktorá mala ranu od meča a ožila.

https://www.youtube.com/watch?v=PSRJxLdQu2U

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...