sobota 22. augusta 2020

Milujúca Priateľskosť (Ježišove slová k nám)

Milujúca Priateľskosť – 22. januára 2020

Ja Som Plný Milujúcej Priateľskosti. Som Láska a Nemením Sa. Som vždy Milosrdný a Štedrý. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Som Plný Súcitu a Milujúcej Priateľskosti, to je dôvod, prečo Volám hriešnikov k pokániu, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou. Dokonalá Láska vyháňa von všetok strach.

Moja Milujúca Priateľskosť trvá naveky. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Vypracúvam všetky veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Moju Milujúcu Priateľskosť budete zažívať vo vašom každodennom Kráčaní so Mnou, pokým Kráčate so Mnou, pretože Ma opravdivo Milujete.

Buďte Mi Podobní. Ja Som váš Dokonalý Príklad Milujúcej Priateľskosti. Nasledujte Môj Dokonalý Príklad. Zaobchádzajte s druhými rovnakou cestou, akou chcete, aby aj oni zaobchádzali s vami. Buďte plní Milujúcej Priateľskosti.


https://www.youtube.com/watch?v=ftVWdy3p288


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...