piatok 14. augusta 2020

Nepozerajte sa späť

Ježišove Otcovské slová k nám:

Nepozerajte sa späť – 14. augusta 2020

Nepozerajte sa späť, ale hýbte sa vpred so Mnou. Nie ste schopní zmeniť čokoľvek na vašej minulosti, iba sa z nej poučiť, tak aby ste nerobili znovu rovnaké omyly.

Ak sa zostávate pozerať späť, Nebudete schopní pohnúť sa vpred so Mnou a Nepokročíte. To je dôvod, prečo sa mnohí cítia strnulí. Je to preto, že sa zostávate pozerať späť. Ste sústredení na vašu minulosť a Nie na Mňa a Moje Večné Kráľovstvo. Vráťte vaše zameranie späť na to, na čom skutočne záleží. Zamerajte sa na vašu budúcnosť, na váš Osud, a Nie na vašu minulosť.

Nedovoľujte, aby vám vaša minulosť bránila Ani aby vás zastavila od Nasledovania Ma. To je to, čo chce satan. Použije vašu minulosť proti vám v každom čase, ak mu to dovolíte. Buďte pevní a hýbte sa vpred so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a Pravde. Pravda oslobodzuje, Nie lži. Keď vás Ja Oslobodím, vtedy budete skutočne Slobodní. Víťazstvo je vždy zaistené so Mnou. Buďte Víťaziacimi Premožiteľmi.

Začnite dnes nanovo a Nepozerajte sa späť. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu. Kráčajte postupne krok za krokom a Nasledujte Moje Pokyny a Usmernenia, tak ako vás Oboznamujem a Vediem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Ja Idem Pred vami, aby som spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Vkladajte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Buďte rozhodnutí, zapierajte sa a hýbte sa vpred so Mnou a Nepozerajte sa späť.

https://www.youtube.com/watch?v=6su9AKW_-Rc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...