piatok 28. augusta 2020

Neočakávané

Slová Pána Ježiša k nám:

Neočakávané – 28. augusta 2020

Vždy môžete očakávať neočakávané, keď Nasledujete Mňa, Moju Cestu. To neočakávané môže dokonca presiahnuť vaše očakávania. Dôverujte Mi, Môjmu Plánu a Účelu. Ja Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Robím ako Chcem. Robím čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené, Mojou Cestou. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Som Nekonečný, Všemohúci a Vládnem pomocou Mojej Veľkej Sily a Slávy. Všetka Moc a všetka Autorita je Moja. Nič Ma nemôže Zastaviť pred Konaním toho, čo Chcem. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko čo Chcem.

Buďte vždy pozorní k Môjmu Hlasu, Naslúchajte čo vám Poviem, aby som vás mohol Použiť na neočakávaných Cestách a všetko pre Moju Slávu. Vždy môžete očakávať neočakávané, keď Kráčate so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu. Vedzte toto, že vietor fúka, kamkoľvek chce. Môžete počuť vietor, ale nemôžete povedať, skade prichádza alebo kam znovu ide. Mení svoje smery i rýchlosť. Buďte podobní vetru.

Nemajte nesprávne očakávania, keď očakávate neočakávané. Vtedy Nebudete sklamaní, pretože veci sa Nebudú vyvíjať cestou, ktorou chcete ani akou si myslíte. Kráčajte so Mnou v Očakávaní. Môžete očakávať, že pôjdete jednou Cestou, ale potom vás Pošlem inou Cestou, iným smerom. Oddajte sa Mojim Inštrukciám a Usmerneniam. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Moju Cestu a vždy na Ceste očakávajte neočakávané. Zvyknete si na to a Nebudete sklamaní. Moje Cesty Nie sú vašimi Cestami, Moje Myšlienky Nie sú vašimi myšlienkami. Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Zapierajte sa, dvíhajte váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu, každý krok Cesty, tak ako vás Oboznamujem a Vediem.

https://www.youtube.com/watch?v=dxD04fqXTDQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...